اندروید ۱۲ در آستانه روز ایموجی، با شکلک‌ های جدیدی به روز رسانی شد

شرکت گوگل شکلک‌ های جدیدی را به نسخه ۱۲ سیستم عامل محبوب این شرکت یعنی اندروید اضافه کرده که جامع‌ تر شده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ شرکت گوگل در آستانه روز جهانی ایموجی تعداد زیادی شکلک جدید به سیستم عامل Android 12 این شرکت اضافه کرده است. گوگل برای سیستم عامل جدید خود به روز رسانی صد‌ها ایموجی جدید را اعلام  و پیش نمایش کرده که دسترسی به آن‌ها را از طریق برنامه‌های بیشتری در دسترس کاربران قرار داده است.


بیشتر بخوانید


ایموجی‌ مناسب شرایط کرونایی

در این به روز رسانی به جای کیک پای کدو تنبل، یک پای جهانی وجود دارد. شکلک‌های غذایی مانند کراسان و میگو در این به روز رسانی پخته‌تر شده اند. شکلک چادر کمپینگ بسته به موضوع سیستم عامل، به طور هوشمندانه روز یا شب را نمایش می‌دهد و شکلک ماسک دیگر به نظر یک فرد بیمار نیست و با توجه به شرایط همه گیری کرونا و ضرورت استفاده از ماسک این ایموجی ماسک دار، حالتی از مهربانی و احترام را نشان می‌دهد. همچنین شکلک‌هایی وجود دارند که عملکردی آسان‌تر دارند و خواندن آن‌ها آسان‌تر است، مانند شخصیت‌های واقع گرایانه‌تر در بزرگراه‌ها و وسایل نقلیه بزرگتر. همچنین با استفاده از این شکلک‌های جدید می‌توان هنگام مکالمه در زمان صرفه جویی کرده و به جای نوشتن متن از آن‌ها استفاده کرد.

اندروید 12 با ایموجی صورتک ماسک دار خوشحال در راه است

از Android 12 به بعد، برنامه‌هایی که از Appcompat گوگل پشتیبانی می‌کنند همیشه آخرین ایموجی‌ها را بی‌نیاز از به روزرسانی جداگانه دریافت می‌کنند. عملکرد شکلک‌ها نیز در بسیاری از سیستم عامل‌های گوگل از جمله پشتیبانی مداوم در Gmail از جولای امسال، انتخاب جدید شکلک در سیستم عامل Chrome در همان ماه و بهبود عملکرد در چت‌های YouTube در سال ۲۰۲۱ نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار