دبیر ستاد اربعین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ویزای زائران اربعین رایگان است

محمدی فر گفت: ویزای زائران مراسم اربعین در کشور عراق رایگان است و این که گفته می‌شود ۳۵ دلار بابت هر ویزا دریافت می‌شود، درست نیست.

احمد محمدی فر، دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با رد برخی شایعات درباره هزینه ویزای افراد حاضر در مراسم اربعین در کشور عراق بیان کرد: ویزای زائران مراسم اربعین در کشور عراق رایگان است و این که گفته می‌شود ۳۵ دلار بابت هر ویزا دریافت می‌شود، درست نیست.

دبیر ستاد مرکزی اربعین در واکنش به اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش زائران مراسم اربعین در کشور عراق گفت: آماری به صورت رسمی منتشر نشده است و تغییرات به صورت رسمی اعلام می‌شود.

محمدی فر درباره قیمت بلیت هواپیما‌ها برای شرکت کنندگان در این مراسم گفت: سازمان هواپیمایی کشوری بر نرخ‌ها نظارت دارد و قرار است تعیین نرخ‌ها به صورت معقول و در چارچوب مشخص انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۴۰۰
عراقیها خارج ازمنافع به ایران فکرنمی کنند بعبارتی ایران باهیچ کشوری نباید پسرخاله باشد چون این روابط متقابل نیست وبعبارت بهتر فرهنگ صمیمیت طلبی ایرانیها درهیچ جای دنیا خریدارندارد

اینکه عراق ازپذیرش زائران امتناع ورزد وایران بخواهد از رابطه صمیمانه اش سوء استفاده کند این کار هیچ دلیل عقلی ومنطقی ندارد زیرا انسان عاقل نباید سربار وتحمیل بر دیگران باشد.

عراق ازنظر بهداشتی وضعیت مطلوبی ندارد وگسیل کردن زائران با استدلال دوبار واکسن زدن زائران هم هیچ منطق عقلی ندارد به این علت که وضع عمومی بهداشتی عراقی ها نامطلوب است و باعث تشدید کرونا دربازگشت زائران از عراق به ایران می شود

بنابراین آسیب شناسی حضور زائران درعراق مساله مهمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
مردم چقدر ساده اید نرید همه جا هم که باز کنند سلامتی مهمتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
پول دار ها دارن میرن ۳۵ دلار هم ویزا بدن
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۳:۲۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
مرز زمینی را باز کنید.
آخرین اخبار