صادق آبادی در پیام خداحافظی مطرح کرد؛

افزایش تولید بنزین کشور از ۵۲ میلیون به ۱۱۰ میلیون لیتر در روز، طی سال‌های اخیر

مدیرعامل سابق شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در پیام خداحافظی خود به دستاورد‌های این شرکت در زمان مسئولیتش اشاره کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز با حکم جواد اوجی وزیر نفت، جلیل سالاری جایگزین علیرضا صادق آبادی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی شد.

علیرضا صادق آبادی در پی این حکم با ارسال پیامی با کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش خداحافظی کرد.

متن پیام صادق آبادی به شرح زیر است:

«بسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

همکاران عزیز باسلام

حالا، به آغازِ پایانِ راهی رسیده ایم که نزدیک به چهار سال پیش، قدم در آن گذاشتیم. مسیری دشوار، پر پیچ و خم و گاه دلهره آور. که اگر نبود ایمان عمیق مان به خدا، در کنار هم بودن مان و تلاش خستگی ناپذیرمان برای حل مشکلات، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، امروز در این جایگاه سرافراز نایستاده بود.

همکاران عزیزم؛ فروتنانه و خالصانه، از شما تشکر می‌کنم. سپاسگزارم که سختی‌ها را تاب آوردید و با کار تیمی منسجم، اهداف ترسیمی برای شرکت را محقق کردید. همچنین نقشی تاریخی و مهم در گذر کشور از پرتگاه تحریم‌های ظالمانه ایفا نمودید. اگر امروز نمی‌توانیم همه رشادت‌های شما را بر زبان بیاوریم، فردا‌ها اما، درباره اش سخن خواهند گفت. دعا می‌کنم خداوند به همه شما و عزیزانتان خیر مستدام و سلامتی مدام عطا فرماید.

ما به توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران عزیزمان متعهد بودیم و در عهدمان با خدا برای ارائه هر آنچه از خِرد و توان در وجودمان بود صادق و پایدار ماندیم. در کنار هم بودنمان از "نشدن ها"، "موفقیت" ساخت و تجربه "کار تیمی" را عیان کرد. دستاورد‌های این چهار سال، متعلق به تک تک شماست.

افزایش تولید بنزین کشور از ۵۲ میلیون لیتر در روز به ۱۱۰ میلیون لیتر در روز، حاصل زحمت همه شماست. اگر بازار‌های مهم و تازه‌ای برای صادرات فرآورده‌های نفتی ایجاد کردیم، اگر سهم صادراتی مان در بازار‌های قدیمی را افزایش دادیم، آن هم با تحریم‌های گزنده و پر فشار، به پشتوانه تجربه انباشته در کارکنان با تدبیر شرکت مان بود.

امروز شما سرافرازید که ابر پروژه‌های معطل مانده در طول سالیان گذشته را با موفقیت به اتمام رساندید و کشور را در محصولات استراتژیک فرآورده نفتی خودکفا کردید. سربلندید که در شرایط سخت اقتصادی مردم مان، درآمد‌های ارزی قابل اتکا برای اقتصاد کشور تامین کردید؛ و آفرین بر شما که با تکیه بر توان داخلی، در پالایشگاه سازی، ارتقای کیفیت تولیدات، ایجاد نظم و ثبات در عرضه فرآورده‌های نفتی، بالابردن قدرت انتقال و ذخیره سازی، اجرای شاخص‌های زیست محیطی، مایه افتخار و پیشران کشور شدید. فقط در یک نمونه، شما پالایشگاه عظیم ستاره خلیج فارس را به آسمان کشور هدیه کردید تا روشنای شب تحریم‌ها باشد.

اینک زمان آن است که از آرمانخواهی و سخت کوشی پرسنل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تک تک همکاران و همراهانم در بخش‌های پالایشی ۱۰ گانه کشور، خطوط لوله و مخابرات و پخش فراورده‌های نفتی، ملی و مهندسی و ساختمان و متخصصان و مدیران ستادی که بار مشکلات را متعهدانه و دلسوزانه به دوش کشیدند، صمیمانه قدردانی کنم. از حسن اعتماد جناب آقای مهندس زنگنه، برای سپردن مسئولیت به اینجانب و راهبری‌های مدبرانه شان نیز تشکر می‌کنم.

همکاران و همراهان با وفا و تلاشگرم؛ در پایان مسئولیتم از همگی شما حلالیت می‌خواهم و امیدوارم کاستی‌ها و آزردگی‌های احتمالی را ببخشایید. دوست تان دارم و خاطره خوب همکاری و همراهی با شما را تا پایان عمر در قلبم نگه خواهم داشت. خدا حافظ تان باشد.

وَلِلَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ

علیرضا صادق آبادی»


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار