هشدار سخنگوی حماس درباره شعله ور شدن قیام فلسطینیان در کرانه باختری

فوزی برهوم به رژیم صهیونیستی هشدار داد که بازداشت اسرای فلسطینی منجر به شعله ور شدن قیام فلسطینیان در کرانه باختری خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به بازداشت اسرای فراری فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی گفت: بازداشت برخی از قهرمانان تونل آزادی، اسیران فلسطینی که با حفر تونل از زندان‌های رژیم صهیونیستی رهایی یافتند، تنها به درگیری علنی و گسترده با رژیم اشغالگر منجر خواهد شد.

فوزی برهوم افزود: اینگونه اقدامات نیروی محرکه ملت ما در کرانه باختری اشغالی را تشکیل خواهد داد. حرکتی که به دفاع از مقاومت و قیام قاطع ملت علیه رژیم اشغالگر در حمایت از اسرا و دفاع از حقوق آن‌ها و حفاظت از سرزمین و اماکن مقدس آن‌ها مربوط است.

وی اعلا کرد: تاریخ صحنه قهرمانانه و شجاعانه شش اسیر فلسطینی و قهرمانان نبرد آزادی را در شکستن و از بین بردن حیثیت رژیم اشغالگر و سیستم امنیتی آن ثبت خواهد کرد.

سخنگوی حماس ادامه داد: عملیات تونل آزادی این امید را در قلب مردم ما زنده کرد که کرانه باختری خشمگین است و انفجار آن در مقابل اشغالگران برای خلاص شدن از شر آن‌ها نزدیک است و این امر مستلزم گسترش عمل جهادی مقاومت در تمام میدان‌های کرانه باختری، شهر‌ها و روستا‌های آن است.

این در حالی است که شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به علت نگرانی از تظاهرات و اعتراضات فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی مستقر شدند.

نظامیان اشغالگر با حضور در صحن‌های مسجد الاقصی، تلاش دارند مانع از برگزاری هر نوع تظاهرات فلسطینی‌ها برای اعلام همبستگی با اسیران فلسطینی شوند.

با این حال موسسه‌های اسرای فلسطینی و گروه‌های ملی و اسلامی فلسطین در رام الله و البیره خواستار حضور گسترده فلسطینی‌ها در تظاهرات ساعت چهار عصر امروز در میدان المناره رام الله برای حمایت از اسرای قهرمان فلسطین شدند.

روز دوشنبه شش اسیر فلسطینی موفق شدند ادعای سلطه امنیتی رژیم صهیونیستی را زیر سوال برده و از زندانی فوق امنیتی در شمال اراضی اشغالی فرار کنند که از دیشب تاکنون چهار نفر آنان مجدد دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
به امید روزی که فلسطین ازدست یهودی های ملعون ازادبشه
آخرین اخبار