درگذشت یادگار دیرین دفاع مقدس در اراک

حاج کریم غلامی از جانبازان و فرماندهان دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حاج کریم غلامی یادگار دیرین دفاع مقدس در اراک و از جانبازان و فرماندهان جهادی عرصه دفاع مقدس دارفانی را وداع گفت.

مرحوم غلامی از جهادگران خستگی ناپذیر و فرماندهان غیور و سنگر ساز بی سنگر بود که پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی به برادر شهیدش حسین غلامی پیوست.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در پیامی به شرح زیر درگذشت یادگار این دیرین دفاع مقدس را تسلیت گفت.

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.

روح ملکوتی جهادگر خستگی ناپذیر، فرمانده غیور و سنگر ساز بی سنگر، حاج کریم غلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی به برادر شهیدش پیوست.

این جانباز سرافراز از فرماندهان ارشد مهندسی پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی و همرزم سرداران سربلندی، چون شهیدان زین الدین، طرحچی، ساجدی، رضوی و حاج صادق بابایی به شمار می‌رفت و اسطوره مقاومت و ایثار و روایتگر صادق رشادت‌های جهادگران در سال‌های دفاع مقدس بود.

اینجانب عروج شهادت گونه این جهادگر سرافراز را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده معزز ایشان و همه جهادگران گرانقدر سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترم ایشان سلامتی و عزت روزافزون مسئلت می‌نمایم.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی"

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.