گریژمان: اتلتیکو مادرید بهترین تیم برای من است

بازیکن جدید تیم فوتبال اتلتیکو مادرید درباره بازگشتش به این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آنتوان گریژمان که به تازگی به تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بازگشته، در مصاحبه‌ای در این خصوص اظهار داشت: از خوشحالی نمی‌توانم درست بخوابم. من منتظر بازگشت به اتلتیکو مادرید بودم و اکنون در حال لذت بردن از این اتفاق هستم. می‌دانستم که باشگاه من را می‌خواهد. اینجا برای من بهترین تیم است. آخرین روز نقل و انتقالات دیوانه کننده بود، اما در نهایت همه چیز خیلی خوب پیش رفت. بازگشت به اتلتیکو مادرید زیباترین اتفاقی بود که در سال‌های گذشته برای من رخ داده است. 

گریژمان در ادامه گفت: هواداران باید بدانند که در داخل و بیرون از زمین برای باشگاه همه کار می‌کنم. اتلتیکو مادرید اکنون بازیکنی دارد که حاضر است هر کاری که ممکن است را انجام دهد تا هواداران به او افتخار کنند. امیدوارم همه ما بتوانیم دوباره از بودن کنار هم لذت ببریم.

بازیکن جدید اتلتیکو مادرید گفت: کار‌ها در اتلتیکو مادرید بسیار خوب انجام می‌شود و من برای کمک به تیم تیم اینجا هستم. یک رختکن و تیم باورنکردنی وجود دارد و من اینجا هستم تا همه چیز را بهتر کنم.

او درباره رابطه اش با دیگو سیمئونه گفت: سیمئونه به من لطف زیادی دارد و من در زندگی حرفه‌ای بسیار به او مدیون هستم، زیرا اینجا، در اتلتیکو مادرید که بهترین لحظاتم را در آن گذرانده ام، او پشتیبان بزرگی برای من بوده است. من بسیار خوشحالم و افتخار بزرگی است که برای او بازی کنم.


بیشتر بخوانید


گریژمان درباره اهدافش در اتلتیکو مادرید گفت: نخستین هدف گلزنی در خانه است. جایی که هواداران فریاد گل سر بدهند. این حس در ورزشگاه پر از تماشاگر باورنکردنی است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار