رئیس مجمع نمایندگان استان:

گزینه‌ای برای استانداری آذربایجان غربی نهایی نشده است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: از بین ۲۶ نفر هنوز گزینه‌ای برای استانداری آذربایجان غربی نهایی نشده است.

حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  اظهار کرد: تاکنون اسامی و رزومه  ۲۶ نفر برای تصدی استانداری بین نمایندگان استان نهایی شده‌است، اماتا این لحظه گزینه‌ای برای استانداری آذربایجان غربی نهایی نشده است.

وی اظهار داشت: برابر جلسه‌ای که برگزار شد، در ابتدا اسامی نامزد‌های موردنظر نمایندگان مجلس استان، در یک فرم محرمانه ثبت و جمع‌بندی شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا بنا شد که از بین ۲۶ نامزد تصدی پست استانداری آذربایجان‌غربی، با توجه به شرایط و ظرفیت‌های استان و معیار‌های خاصی که راجع به آذربایجان غربی است و از سوی دیگر با توجه به معیار‌هایی که خود دولت و مردم استان خواهان آن هستند، افراد مورد نظر مورد بررسی قرار گیرند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی گفت: پس از آن، یک نظرسنجی بین نمایندگان انجام شده و از بین ۲۶ نامزد تصدی استانداری، ۱۰ نفر انتخاب می‌شود و این ۱۰ نفر نیز برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند و در این راستا نمایندگان مجلس نیز با دقت کافی پنج نفر از آنان را انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌کنند.

ذاکر در پایان تاکید کرد: مرردم مطمئن باشند تا چند روز آینده نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با بررسی عملکرد گزینه‌ها، بهترین فرد و شایسته‌ترین فرد را به وزارت کشور اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طلبه انقلابی لبیک یا خامنه ای
۰۷:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
اسم محمد صادق معتمدیان پانکرد در هیچ لیستی اعلام نشده بود
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز کارگزار
۱۵:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
کاش برای این استان هم یک استاندار بومی دلسوز مردم انتخاب کنند