توضیحات مدیر روابط عمومی وزارت ارشاد درباره تغییرات مدیریتی این وزارتخانه

همایون امیرزاده درباره گمانه زنی پیرامون تغییر مدیریت پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامی و نهاد‌های زیرمجموعه وزارت ارشاد توضیح داد.

همایون امیرزاده مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گمانه زنی پیرامون تغییر مدیریت پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: همانطور که پیش از این در خبر‌ها اعلام شد تغییرات در دولت جدید امری طبیعی است و قطعاً براساس فرآیند تعریف شده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تغییرات در دولت جدید با حفظ جایگاه اداری افراد و حرمت‌ها و با رعایت احترام کامل اشخاص رخ می‌دهد. وزارت ارشاد هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مدت مشاهده کردیم روند تغییرات در وزارت ارشاد بسیار کند پیش رفت و تنها رئیس مرکز حراست این وزارتخانه تغییر کرد.

مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طبیعی بودن گمانه زنی‌های مختلف در بدو شروع به کار دولت بیان کرد: گمانه زنی‌های محفلی و رسانه‌ای به طور معمول و مرسوم وجود دارد. ولی تاکنون در وزارت ارشاد تنها یک حکم به طور رسمی صادر شده و منتظریم احکام دیگر صادر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار