اجرای عملیات لکه‌گیری در محور‌های ارتباطی اردل

در راستای ایمن سازی محور‌های ارتباطی، اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت در شهرستان اردل در دست اجراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمد عالی‌پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردل گفت: در راستای ایمن سازی محور‌های ارتباطی، اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت در این شهرستان در دست اجراست.

او افزود: اجرای عملیات لکه گیری با رودمیکس در محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان اردل در بخش مرکزی با همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


عالی‌پور اضافه کرد: مقدار ۶۰۰ تن رودمیکس جهت لکه گیری محور‌های روستائی در بخش مرکزی اردل به کاوند، اردل به سرمور، سرمور و آبسرده به ارجل، کاج به کریم آباد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او اظهار داشت: جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره محول نموده، بدیهی است ایمن نمودن محور‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این مهم جهت برقراری عبور و مرور همکاری مردم شهرستان را می‌طلبد.

عالی پور ادامه داد: هدف از نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار