اجرای طرح راهداری محوری در چهارمحال و بختیاری

برای اجرای طرح راهداری محوری در استان چهارمحال و بختیاری ۱۶۰ میلیارد اعتبار تامین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح راهداری محوری تا پایان مردادماه به اتمام می‌رسد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح در استان، رفع مشکلات موجود در محور‌های شریانی جهت ارائه خدمات بهتر به مردم استان و کشور، برطرف کردن مشکلات موجود در راه‌ها وبالا بردن سطح ایمنی و کیفیت جاده‌ها است.


بیشتر بخوانید


روشن اضافه کرد: تجهیزات و نیروی انسانی اختصاص داده شده به این طرح ۱۵۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی اپراتور راهدار است که البته برای اتمام طرح امکانات و نیروی راهدار بیشتری نیاز است.

او ادامه داد: اعتبار لازم برای اجرای این طرح تا ۱۶۰ میلیارد ریال تامین شده است که البته برای اتمام این پروژه به بودجه بیشتری نیازمندیم.

روشن گفت: عمده فعالیت‌های انجام شده دراین طرح تا الان لکه گیری راه‌های استان، خط کشی، تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، تهیه ونصب تابلو‌های اخطاری وانتظامی، تهیه و نصب چراغ چشمک‌زن، تعمیر و نگهداری روشنایی راه و تونل، اصلاح و ایمن‌سازی شیب شیروانی حاشیه راه‌ها، ایمن سازی نقاط پرتگاهی، تهیه و نصب نیوجرسی، پاکسازی سطح راه، پاکسازی قنو‌ها و آبرو‌های طولی، تنظیم سطح بستر حریم، شانه سازی، تعمیر و تکمیل پل ها، نصب نرده پل و احداث دیوار حائل در طول ۳۳۰ کیلومتر بوده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.