همزمان با کنگره ملی شهید مدنی؛

از چندین طرح فرهنگی، هنری و عمرانی در همدان بهره برداری خواهد شد

فرماندار همدان گفت:همزمان با کنگره ملی شهید آیت الله مدنی چندین طرح فرهنگی، هنری و عمرانی در همدان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد علی محمدی, فرماندار همدان در کارگروه زیربنائی و خدمات عمومی در ستاد بزرگداشت شهید مدنی گفت: همزمان با بزرگداشت مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهید محراب، آیت الله اسدالله مدنی بهره برداری از چندین طرح فرهنگی، هنری و عمرانی در همدان آغاز خواهد شد.

بیستم شهریور کنگره بزرگداشت شهید مدنی در همدان برگزار می شود.

او افزود: همزمان با برگزاری چهلمین سالگرد شهادت آیت الله مدنی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک شهید مدنی، مجتمع فرهنگی هنری و چندین طرح خدمات عمومی در این شهرک بهره برداری می‌شود.

فرماندار همدان بیان کرد: بازسازی کامل منزل شهید مدنی که هم اکنون به شکل موزه اداره می‌شود نیز اجرا شده است و شهید آیت الله مدنی پس از انقلاب برای مدتی به دستور امام خمینی (ره) در همدان سکونت داشت و نماینده امام در استان همدان بود.

به پاس قدردانی از اقدامات ارزشمند شهید محراب آیت‌الله مدنی، کنگره بزرگداشت این عالم ربانی ۲۰ شهریور همزمان با سالگرد شهادت وی در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.