معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

۱۵ شهریورماه آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب های درسی

مرادی با بیان اینکه ۱۵ شهریورماه، آخرین مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی گروهی و انفرادی دانش آموزان است گفت: تا پایان شهریور ماه اصلاح ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش‌های فردی یا گروهی پرداخت شده در سامانه خواهد بود.

او با بیان اینکه هم اکنون توزیع کتاب‌های درسی از ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق به مدارس در حال انجام است افزود: دو میلیون و ۷۹۴ هزار و ۴۱۹ جلد کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ثبت سفارش شده تحویل گرفته شده که دو میلیون ۲۶۵ هزار و ۶۷۶ جلد در مدارس توزیع شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع با اشاره به اینکه سفارش ۲۷۲ هزار و ۹۳ دانش آموز استان ثبت شده است افزود: ثبت سفارش در سامانه فقط در صورتی امکان پذیر است که ثبت نام دانش آموز توسط مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ در سامانه سیدا نهایی شده باشد.

مرادی از کسب رتبه سوم کشوری در ثبت سفارش کتاب‌های درسی خبر داد و گفت: حدود ۹۱.۱۹ درصد دانش آموزان استان موفق شده اند در سامانه کتب درسی ثبت سفارش نمایند.

او زمان توزیع کتاب توسط مدارس در دوره‌های تحصیلی به دانش آموزان را ۱۰ شهریورماه اعلام کرد و گفت: دانش آموزان می‌توانند برای ثبت، مشاهده و پیگیری سفارش کتاب‌های درسی خود از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com روی دکمه "ورود دانش‌آموزان" کلیک نمایید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.