وصول بیش از ۲ میلیون و۶۰۰ هزار کتاب درسی دانش‌آموزان کردستانی

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع کردستان گفت: ۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۲۴۹ جلد کتاب درسی دانش آموزان دوره‌های تحصیلی استان وصول شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، نظام مرادی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع کردستان امروز در بازدید از انبار مرکزی استان با بیان این که ۲ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۲۴۹ جلد کتاب درسی دانش آموزان دوره‌های تحصیلی در  استان  وصول شده است.اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تا تاریخ ۲۰ شهریور در بین آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان توزیع خواهد شد.

مرادی گزارشی از میزان ثبت سفارش کتاب‌های درسی نیز ارائه کرد و گفت: تا تاریخ ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، تعداد ۲۵۷ هزار و ۹۹ نفر از دانش‌آموزان استان از طریق سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی https://www.irtextbook.ir اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود نموده‌اند که در مجموع ۸۶.۱۱ درصد دانش‌آموزان استان ثبت سفارش نموده و استان در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

او از دانش آموزان پایه‌های ورودی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) و هم چنین سایر دانش‌آموزانی که به هر دلیل تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود نشده‌اند، خواست در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، برای خرید الکترونیکی کتاب‌های درسی خود اقدام نمایند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع استان در پایان از اهتمام مسئولین کتب درسی و دست اندرکاران امر به خصوص زحمات کارکنان انبار مرکزی در تحویل و توزیع کتاب‌های درسی تشکر کرد و بر توزیع به موقع کتاب‌های درسی در بین شهرستان‌ها و مناطق تاکید کرد و گفت: کتاب‌های درسی باید تا اول مهر به دانش آموزان تحویل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.