خرید دستگاه درمانی از محل وقف برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری

یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز از محل وقف برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت‌الاسلام عبدالله ولی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از خرید یک دستگاه Ro تصفیه آب دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری خبر داد و گفت: این دستگاه درمانی از محل عوائد موقوفه محمدباقر تاجر ساروی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در بیمارستان نصب شده است.

او افزود: موقوفه محمدباقر تاجر ساروی شامل بلوار کشاورز ساری می‌شود که شهروندان این مناطق با پرداخت اندک اجاره‌بها در این کار خیر سهیم هستند.

حجت‌الاسلام، ولی نژاد با اشاره به اینکه وقف در خدمت سلامت مردم قرار دارد، گفت: موقوفاتی که با نیت درمانی باشند در راستای نیت واقف برای امور درمانی و بهداشتی هزینه می‌شود.

او افزود: برای تداوم خرید تجهیزات درمانی برای بیمارستان امام خمینی (ره) از شهروندان ساروی درخواست داریم حق و حقوق موقوفات را پرداخت کنند تا همه بیماران از تجهیزات درمانی استاندارد برخوردار شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری گفت: پیش از این با کمک شهروندان ساروی ۱۰ دستگاه درمانی از محل موقوفه محمدباقر تاجر ساروی برای بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به ارزش ۳ میلیارد تومان خریداری شده بود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.