توزیع ۱۵ هزار بسته ضیافت غدیر در مازندران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۱۵ هزار بسته ضیافت غدیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی تبرکات علوی و ۱۰ هزار بسته غذای گرم ضیافت غدیر در استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها از محل عوائد موقوفات، کمک‌های مردمی و خیرین تهیه و بین نیازمندان با الویت سادات نیازمند توزیع خواهد شد.

او افزود: همه ساله در ایام دهه ولایت برنامه‌های جشن و شادی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران برگزار می‌شد که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان این برنامه‌ها به صورت محدود در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی گفت: جشن عید سعید غدیر خم امسال در فضای باز و به صورت کاروان خودرویی در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار می‌شود.

او ارزش هر بسته معیشتی را ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: توزیع غذای گرم نیز در دستور کار مراکز افق آستان مقدس امامزادگان مازندران قرار دارد که با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اجرای طرح مانور سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران ،گفت: در این طرح ویزیت رایگان مراجعین را خواهیم داشت که به صورت شاخص در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.