کرونا در روانسر می تازد/ابتلای روزانه ۲۰ نفر به کرونا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: در موج پنجم کرونا، بطور میانگین روزانه حدود ۲۰ نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دکتر محی الدین امینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: در حال حاضر ۱۵ بیمار روانسری مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند که نسبت به روز‌های قبل رشد دو برابری داشته است.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، تاکنون یک هزار و ۵۸۴ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که یک هزار و ۲۹۶ نفر به صورت سرپایی و ۲۸۸ نفر نیز پس از بستری شدن در مراکز درمانی مداوا شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر ادامه داد: تاکنون ۱۷ هزار و ۱۰۰ دُوز واکسن در روانسر برای گروه‌های هدف تزریق شده و مرکز تجمیعی واکسیناسیون در این شهر از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۹ آماده تزریق واکسن کرونا به گروه‌های هدف است.

امینی بیان داشت: استفاده از ماسک، حضور نیافتن در مراکز شلوغ و پرتردد، برگزار نکردن مهمانی، دورهمی و تجمعات و خودداری از مسافرت غیر ضروری است تا از این موج خطرناک نیز به سلامت عبور کنیم.

او تاکید کرد: از ابتدای همه گیری کرونا فوت ۴۹ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا و ۱۰ مورد فوتی مشکوک به کرونا نیز ثبت شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر اظهار داشت: شهرستان روانسر هم اکنون در وضعیت نارنجی از نظر کرونا قرار دارد.

گفتنی است :شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.