مرکز موقت بستری بیماران کرونایی برازجان به بیش از ۳ هزار نفر خدمات ارائه کرد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت:بیش از ۳ هزار نفر در مرکز موقت بستری بیماران کرونایی حسینیه اعظم برازجان خدمات بالینی و پزشکی دریافت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، ماریا خویش‌دوست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان بیان کرد: با شیوع موج پنجم کرونا و افزایش ورود بیماران مبتلا به کرونا به بخش‌های اورژانس تنفسی بیمارستان شهید گنجی برازجان، همه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی تکمیل شد و کمبود فضای فیزیکی و محدودیت برای ارائه خدمات مناسب، سلامتی و جان بیماران را تهدید می‌کرد.

او افزود: شبکه بهداشت و درمان با همکاری فرمانداری، بسیج سپاه پاسداران، انجمن حامیان سلامت و همچنین بیمارستان‌های قائم و سلمان فارسی بوشهر اقدام به راه‌اندازی و تجهیز مرکز موقت بستری بیماران سرپایی کرونا با ظرفیت ۸۰ تخت از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب در حسینیه اعظم برازجان کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان عنوان کرد: از زمان راه‌اندازی این مرکز موقت تاکنون بیش از ۲ هزار بیمار کرونایی خدمات بالینی (سرم‌درمانی و اکسیژن تراپی) دریافت کرده‌اند و بیش از هزار نفر نیز به همت پزشکان متخصص داخلی مستقر در حسینیه اعظم برازجان از خدمات پزشکی با تعرفه دولتی بهره‌مند شده‌اند.

خویش‌دوست ادامه داد: در هفته اخیر تعداد مراجعین بیماران سرپایی به مرکز موقت بستری کاهش داشته است و ساعات کار این مرکز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ و روز‌های پنجشنبه و جمعه به دلیل تعطیل بودن بخش‌های خصوصی درمان، ساعات کار ۸ تا ۲۰ است.


بیشتر بخوانید


او با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی اعضای انجمن حامیان سلامت دشتستان، گفت: اعضای این انجمن در راه‌اندازی و ادامه کار مرکز موقت بستری بیماران کرونایی نقش بسیار ارزشمندی داشته‌اند و با تامین تجهیزات و دارو‌های بیماران کرونایی بی‌بضاعت و همچنین غذای جهادگران سلامت از کارکنان بهداشت و درمان حمایت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان تاکید کرد: شهروندان در این روز‌های سخت و طاقت‌فرسا با تغییر رفتار‌های اجتماعی و همچنین رعایت تمامی موازین بهداشتی مانند گذشته کارکنان بهداشت و درمان را یاری کنند تا بتوانیم این بیماری را کنترل و از جان عزیزانمان حفاظت کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.