ادیانی:

مردم از طریق سامانه ها بر رفتار پلیس نظارت کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: شهروندان موارد خلاف برخورد حکیمانه کارکنان ناجا را به ما اطلاع دهند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان مسئله آشناسازی بیش از پیش پلیس با برخورد حکیمانه با مردم را یکی از اساسی‌ترین اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی در سال‌های اخیر عنوان و خاطرنشان کرد این موضوع مورد تاکید و خواست فرماندهی معظم کل قوا هم قرار گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تامین امنیت شهروندان را وظیفه خطیر پلیس برشمرد و افزود : پلیس در زندگی روزمره مردم در جاده‌ها در سفر‌ها در محلات حضور دارد و ما در سازمان عقیدتی سیاسی هم از حیث مراقبت و هم از حیث آموزش بر بروز و ظهور معلومات و دانسته‌های معرفتی ماموران ناجا نظارت می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی نقش و جایگاه کلانتری‌ها را بسیار مهم خواند و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلانتری‌ها تجسم پیدا می‌کند و ضروری است که کارکنان آن به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از عموم مردم خواست پیشنهادات نصایح و خیرخواهی‌های خود همچنین موارد خلاف برخورد حکیمانه کارکنان ناجا را از طریق سامانه‌های نظارتی و اطلاع رسانی مردمی به فرماندهان و مسئولان این نیرو اطلاع دهند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار