بهره برداری از واحد تولید قیر شرکت پالایش نفت آفتاب

واحد تولید قیر شرکت پالایش نفت آفتاب در ناحیه صنعتی خلیج فارس بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: واحد تولید قیر شرکت پالایش نفت آفتاب با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال، در ناحیه صنعتی خلیج فارس بندرعباس به بهره برداری رسید.

همتی در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: این واحد با ظرفیت اولیه تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن قیر فعالیت خود را آغاز کرده است.

او افزود: تا یک سال آینده، این واحد می‌تواند سالانه ۳۵۰ هزار تن قیر تولید و صادر کند.

استاندار هرمزگان گفت: با بهره برداری از این واحد صنعتی در مساحت ۱۷ هزار متر مربع، برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود.

استاندار هرمزگان گفت: در هفته دولت ۳۳ طرح صنعتی با اعتبار ۸۴۲ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم هزار و ۱۷۰ نفر در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

همتی افزود: در سال ۹۶ در ناحیه صنعتی خلیج فارس تنها یک پروانه بهره‌برداری صادر شده بود، اما در چهار سال اخیر هفت واحد در این ناحیه با اشتغال‌زایی مستقیم هزار و ۳۲۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

او با تأکید بر رفع موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی افزود: ۹ طرح صنعتی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز، با مشکل تأمین خوراک روبرو هستند که باید موانع پیش روی آن‌ها برطرف شود.

استاندار هرمزگان گفت: این واحد‌ها باید حداکثر تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.