افتتاح هفت طرح شرکت توزیع برق هرمزگان در بندرعباس

در پنجمین روز از هفته دولت هفت طرح شرکت توزیع برق هرمزگان در شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، هفت طرح شرکت توزیع برق هرمزگان با اعتبار ۴۹۶ میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از طرح تجهیز پست زمینی برق خیابان فجر بندرعباس گفت: این طرح شامل ترانسفورماتور ۸۰۰ کاوا، چهار دستگاه تابلوی فشار متوسط و ضعیف، و اجرای شبکه فشار متوسط زمینی به طول ۵۰۰ متر است که با هدف تأمین برق ۶۰ مشترک جدید به بهره برداری رسیده است.

فریدون همتی افزود: توسعه ۸۰ کیلومتری طول شبکه، ۱۴۰ دستگاه پست برق و هزار و ۱۲۸ دستگاه چراغ معابر دیگر طرح‌های شرکت توزیع برق است که امروز با در مناطق مختلف شهرستان بندرعباس به بهره برداری رسید.

او گفت: ۷۴ طرح برق‌رسانی نیز با اعتبار هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال، در هفته دولت درهرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان افزود: با بهره برداری از این طرح ها، هشت هزار و ۹۳ مشترک جدید از نعمت برق بهره مند می‌شوند.

امروز با حضور استاندار هرمزگان ۲۴۰ طرح اشتغال زایی کمیته امداد هم با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در بندرعباس به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در مراسم بهره برداری از طرح کارفرمایی خدمات تولیدی MDF و صنایع چوبی در بندرعباس گفت: این طرح با اعتبار یک میلیارد ریال امسال اجرایی شده و با بهره برداری از آن ۱۰ نفر به صورت مستقیم مشغول بکار شدند.

تقاطع غیرهمسطح شهدای نایبند بندرعباس هم دیگر طرحی بود که امروز با حضور استاندار هرمزگان و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.