کشف محموله قاچاق ۵۰ میلیارد ریالی در مرز‌های کردستان

سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان گفت:محموله بزرگ کالای قاچاق در قالب اجرای طرح ولایت ۶ به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در مرز‌های استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عارف سپهری ، سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان با اشاره به ضرورت ارتقای توان عملیاتی مرزبانان، بر مقابله با پدیده قاچاق کالا و مواد مخدر در مرز‌های استان کردستان تأکید کرد و اظهار داشت: مرزبانان کردستانی در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نکرده و قاطعانه در برابر قاچاقچیان برای حمایت از تولیدات داخلی ایستادگی خواهند کرد.

سپهری مقابله با پدیده شوم قاچاق و قاچاقچیان مواد مخدر را نیازمند همکاری مردم و اقدامات منظم و هدفمند اطلاعاتی و عملیاتی دانست و گفت: مرزبانان همراه با متولیان امنیت با روحیه ایثارگری و ایمان در جهت حراست از مرز‌های استان کردستان تلاش کرده و امنیت پایدار را برای مردم و مرزنشینان به ارمغان می‌آورند.

او از کشف محموله بزرگ کالای قاچاق در قالب اجرای طرح ولایت ۶ در مرز‌های استان خبر داد و افزود: این طرح نیز در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، در مرز بانه اجرا و توفیقات خوبی در این حوزه کسب شد.

سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان گفت: در اجرای این طرح یک روزه و بازرسی از محل دپوی کالا‌های قاچاق، ۲۲۲ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار، ۲۶۱ دستگاه لوازم برقی، ۶۴ عدد تجهیزات رایانه‌ای، ۸ دستگاه تلویزیون، ۲۰۴ عدد تجهیزات مخابراتی، ۶ دستگاه تلفن همراه و تبلت، ۴۲۰ ثوب البسه و ۱۰ دستگاه تجهیزات پزشکی از قاچاقچیان در مرز بانه کشف شد.

سپهری با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری متهمان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرپرست فرماندهی مرزبانی کردستان یادآور شد: مرزبانان با اقدامات جهادگونه در مقابله با قاچاق کالا، می‌توانند در تحقق شعار سال نقش محوری داشته باشند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کالای قاچاق ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.