صفایی بوشهری:

دولت برای حل مشکلات جامعه جهادی عمل کند

امام جمعه بوشهر گفت: امیدوارم رئیس جمهور و هیات دولت مشکلات موجود به ویژه بیماری کرونا و اوضاع اقتصادی و معیشت مردم را به طور ویژه و جهادی برطرف کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته با گرامیداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم، بیان کرد: آن دو شهید گرانقدر الگویی کامل برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم برای عدالت خواهی و پیشرفت بودند.

او افزود: این دو شهید با شهادت خود به جهان و تاریخ نشان دادند که دشمنان این انقلاب، بی‌منطق و دارای روح جنایت‌پیشگی و تروریسم هستند و حامیان آنان به سرکردگی امریکا ضد حقوق بشر هستند، هرچند آن جنایتکاران با استفاده از تریبون‌های تبلیغاتی و مراکز بین‌المللی، خود را به دروغ حامی حقوق بشر جلوه می‌دهند.

امام جمعه بوشهر همچنین با تبریک آغاز به کار دولت جدید و آرزوی موفقیت برای خدمت به انقلاب و مردم و اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: امیدوارم رئیس جمهور و هیات دولت مشکلات موجود به ویژه بیماری کرونا و اوضاع اقتصادی و معیشت مردم را به طور ویژه و جهادی برطرف کنند و فضایی بر اساس عدالت و پیشرفت و خدمت هر چه تمام‌تر به مردم فراهم آورند.

صفایی بوشهری با گرامیداشت دوازدهم شهریور سالروز شهادت بزرگمرد مبارزه ضد استعماری ایران رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار پیر انگلیس، گفت: رئیسعلی دلاور مردی است که در زمانی که دولت مرکزی برده سیاسی اجانب بود، و بیشتر خواص زیر بیرق بیگانگان بودند با تأسّی به قرآن کریم و سیره معصومین علیهم السلام و فتوای مجتهدین بوشهر بر ضد متجاوزان قیام کرد، حماسه مقاومت آفرید و الگوی تمام عیاری برای همگان شد. او نشان داد اعتماد به بیگانگانِ سوداگر خطایی بزرگ است و تنها راه استقلال مملکت، مقاومت است.


بیشتر بخوانید


او همچنین با توصیه به مسئولان و مردم برای مراعات شیوه نامه‌های بهداشتی بیماری کرونا، از کارکنان درمان، گروه‌های جهادی و خیرین و مراکزی که در خدمت به مردم کوشیدند تشکر کرد.

امام جمعه بوشهر از مسئولان بهداشت و درمان استان خواست به خدمت هرچه تمام‌تر به مردم و بیماران توجه بیشتری کنند و در توسعه خدمات بیمارستانی و ارائه دارو‌های مورد نیاز، جهادی تلاش کنند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.