امام جمعه بوشهر:

نیروهای مسلح برای بهبود شرایط حاد کرونا در بوشهر کمک بفرستند

آیت الله صفایی بوشهری از نیروهای مسلح خواست نیرو و تجهیزات پزشکی برای کمک به بهبود شرایط حاد کرونا در استان بوشهر اعزام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود  یکی از شاخص‌های بنیادین والابودنِ شخصیت انسانی را «دیگردوستی و خدمت به دیگران» عنوان کرد و افزود: خدمت به دیگران، نشان از ایمان، تقوا، اخلاق و عبور از خود و هوشمندی انسان در مدیریت جامعه و سالم سازیِ روانی و اجتماعی محیط پیرامونی و ایجاد عاقبتِ خیر برای خود و دیگران است.

او سپس به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و هیأت دولت در پایان دوره مسئولیت آنان، گفت: ایشان در این دیدار خدمت به مردم را نعمتی دانستند که باید آن را قدر دانست. همچنین خدمت با اخلاص به مردم در نظام هستی و نزد خداوند ذخیره است و فرد خدمتگزار مأجور است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین تجربه گرانقدر این دولت را بی اعتمادی به غرب عنوان و تاکید کردند اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و از هر جا که بتوانند می‌خواهند به ایران ضربه بزنند.

صفایی بوشهری با تبریک سالروز میلاد امام کاظم علیه السلام در بیستم ذی الحجه مطابق با نهم مرداد، بیان کرد: آن حضرت برای احیای اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» و حمایت از مسلمانان اسلام‌خواه و مقابله با جریان جبهه تحریف و انحراف، با تمام توان کوشید و به همین علت سال‌ها در زندان قرار گرفت، ولی سرانجام با استقامت خویش اسلام واقعی را حفظ و آن را به جامعه معاصر آن روز ارائه کرد.


بیشتر بخوانید


او همچنین به وضعیت حاد بیماری کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این اوضاع، شرایط بسیار سختی را برای مردم، کارکنان درمان و بیماران ایجاد کرده است که یکی از آثار آن، ناتوانی بیمارستان‌های استان در پذیرش و بستری کردن برخی از بیماران است. از این رو، از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا دارم که به سرعت برای اعزام نیرو‌های کارآمد درمانی، استقرار بیمارستان صحرایی مجهز و ارسال تجهیزات مورد نیاز به استان ولایتمدار بوشهر اقدام کنند، و اگر این کار صورت نگیرد شاهد یک فاجعه گسترده انسانی در استان بوشهر خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از برگزارکنندگان مراسم عید غدیر به ویژه بنیاد بین المللی غدیر در استان، مساجد، هیات‌های مذهبی، خیرین، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد حضرت امام، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، جامعه روحانیت، اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همه تلاشگران در این عرصه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.