افتتاح ۲۴ پروژه کشاورزی در استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح۲۴ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷۹۹ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های حوزه کشاورزی در زنجان افتتاح می‌شود.

او همچنین از افتتاح ۲۴ پروژه کشاورزی در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۷۹۹ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

او در ادامه تصریح کرد: افتتاح این تعداد پروژه، اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۵۸۵ نفر در این بخش را به دنبال دارد.

تاراسی با اشاره به اینکه از مجموعه پروژه‌ ها ۱۲ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است، خاطر نشان کرد: ۶ پروژه آبیاری تحت فشار، سه پروژه لوله‌گذاری و احداث کانال، دو پروژه احیا و مرمت قنات و یک پروژه احداث جاده بین مزارع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای پروژه‌های آب و خاک را ۳۴۰ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال است.

او با اشاره به افتتاح چهار پروژه احداث گلخانه با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون ریال طی هفته دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت، سه پروژه پرورش ماهیان سردابی در حوزه شیلات با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال ۵۰۰ میلیون ریال و پنج پروژه در حوزه صنایع تبدیلی با اعتبار ۲۴۶ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال شامل  توسعه کشتارگاه، قطعه‌بندی گوشت ماکیان، تولید پنیر، تولید خوراک آماده دام و سردخانه بالای صفر در استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.