مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه مطرح کرد:

برخی راضی به حضور آذرباتری در لیگ برتر والیبال نیستند

مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه گفت: برخی راضی حضورمان در لیگ برتر نبودند با این حال نامه فدراسیون مبنی بر حضور آذرباتری ارسال شده است.

آیدین وحدت طلب مدیر عامل باشگاه آذرباتری ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: برخی کارشکنی‌ها به دنبال حضور نیافتن باشگاه آذرباتری در لیگ برتر بود که فدراسیون والیبال روز سه شنبه (دوم شهریور ماه) با ارسال نامه ای، حضور تیم آذرباتری در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های برتر کشور سال ۱۴۰۰ را تایید و اعلام کرده است.

وی گفت: سال گذشته و به دنبال درخواست مسوولان استانی و شهری، وارد عرصه تیمداری در رشته مورد علاقه مردم عزیز ارومیه (والیبال) شدیم و در اولین سال حضورمان تیمی را تحویل گرفتیم که بازیکنان و کادرفنی آن مشخص شده بودند و حواشی بسیاری نیز در اطراف تیم وجود داشت.

مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه اضافه کرد: رسالت اصلی تیمداری آذرباتری ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر، پشتوانه سازی برای تیم اصلی و آینده والیبال شهر ارومیه است و در این راستا اگر بخواهیم صرفا از بازیکنان جوان و نوجوان بومی استفاده کنیم، مشخص می‌باشد که نتایج مطلوبی را کسب نخواهیم کرد.

وحدت طلب گفت: با صداقت به هواداران والیبال ارومیه می‌گویم، اگر هدف از تیمداری صرفا کسب نتیجه و رده در جدول باشد، با توجه به شرایط بسیار بد اقتصادی و تولید، امکان سرمایه‌گذاری به صورت کلان در این عرصه را نداریم، ولی برای اینکه بتوانیم تنور والیبال ارومیه و استانمان را گرم نگه داریم و امید و انگیزه‌ای برای جوانان والیبالدوست شهر عاشقان والیبال باشیم.

وی ادامه داد: ما در لیگ برتر حضور یافته ایم ضمن اینکه در طول یک فصل، هزینه‌ای بین ۶ تا ۱۰ میلیارد تومان برای حضور در لیگ برتر متحمل می‌شویم و هواداران از این موضوع مطلع باشند که با تلاش کارکنان و کارگران شرکت بزرگ آذرباتری ارومیه در راستای تولید محصولات با کیفیت، در قبال این موضوع و زحماتی که همکارانمان در این گروه اقتصادی متحمل می‌شوند، تیمی از بخش خصوصی فقط و فقط به عشق هواداران و جوانان شایسته شهرعشاق والیبال پا به میدان گذاشته و تیمداری می‌کند.

مدیرعامل باشگاه آذرباتری ارومیه افزود: یکی از برنامه‌های خوبی که امسال و آن هم در شرایط کرونایی توانستیم پیاده کنیم، طرح بزرگ استعدادیابی از بازیکنان بومی و جوان بوده، که در این زمینه چند بازیکن با استعداد توسط مربیان ما کشف شده اند


وی با اشاره به اینکه بازیکنان مستعد کشف شده، جذب تیم‌های بزرگسالان و رده‌های پایه شده اند، افزود: شک نکنید با تمرینات مستمر و برنامه ریزی که امسال برای تیم‌های پایه در نظر گرفته ایم، از این بازیکنان جوان و با استعداد در آینده‌ای نزدیک حرف‌های بسیار خواهیم شنید.

مدیرعامل آذرباتری ادامه داد: با ترسیم اهداف بلند مدت برای تیمداری، سعی می‌کنیم به جوانان شایسته والیبال شهرمان فرصت خودنمایی بدهیم، همانطور که یکی از بازیکنان نوجوان و فصل گذشته آذرباتری به اردوی تیم‌ملی نوجوانان دعوت و هم اینک در ترکیب نهایی تیم‌ملی حضور دارد.

وحدت طلب با اعلام اینکه از داخل استان و شهرمان برخی‌ها کارشکنی می‌کردند که سهمیه ارومیه در لیگ برتر به یک تیم کاهش یابد و آذرباتری از لیگ کنار برود، خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از دوستان که خود را صاحب والیبال این شهر می‌دانند، راضی نبودند آذرباتری در لیگ برتر حضور یابد، که با رایزنی‌های صورت گرفته و نظر ریاست فدراسیون والیبال مبنی بر حمایت از تیم‌های خصوصی، چند روز قبل نامه فدراسیون والیبال مبنی بر حضور آذرباتری در فصل جاری لیگ برای این باشگاه ارسال شده است.

مدیرعامل آذرباتری ارومیه با دعوت از پیشکسوتان، کارشناسان و صاحب نظران والیبال استان برای ارائه پیشنهادات، راهکار‌ها و نظرات برای باشگاه آذرباتری، در خاتمه گفت: امسال با تیمی متفاوت و بدون حاشیه و با محوریت اکثرا بازیکنان بومی در لیگ برتر حضور خواهیم یافت و به دنبال کسب نتیجه مطلوب نسبت به فصل گذشته هستیم.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.