تا دو روز دیگر؛

نخستین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جهان به میزبانی ارومیه آغاز می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: اولین دوره جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان به میزبانی ارومیه تا دو روز دیگر آغاز می شود.

 

کیومرث پورایران‌دوست، مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد:  اولین دوره جام باشگاه‌های پاور لیفیتینگ جهان با عنوان یادواره دوازده هزار شهید و و مدافعان سلامت آذربایجان غربی از روز دوشنبه چهارم مرداد ماه در ورزشگاه شش نفری غدیر  ارومیه آغاز می شود.

او  از  آمادگی کامل استان آذربایجان غربی از لحاظ محل اسکان ورزشکاران و سالن برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های پاور لیفیتینگ جهان خبر داد و افزود: زمینه برای حضور مربیان و داوران ایرانی در این رقابت‌ها نیز فراهم شده است.

پورایران‌دوست بیان کرد: ایده برگزاری این مسابقات توسط ایرانی‌ها داده شد که برگرفته از جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی بود و مورد موافقت فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ نیز قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی ادامه داد: در اولین دوره جام باشگاه‌های پاور لیفیتینگ جهان بیش از یکصد ورزشکار در قالب ۵ تیم خارجی از کشور‌های ترکیه، اکراین، عراق، سوریه و مغولستان و ۳ تیم ایرانی حضور خواهند یافت.

او افزود: اولین دوره جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان قرار است تا هجدهم مرداد ماه با رعایت همه موارد بهداشتیادامه خواهد داشت.

یک تیم از آذربایجان غربی نیز در این مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.