بایدن: عاملان حمله انتحاری فرودگاه کابل مجازات خواهند شد

رئیس جمهور آمریکا وعده داد گروه تروریستی داعش خراسان به سزای حمله انتحاری خود در نزدیکی فرودگاه کابل خواهند رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وعده داد پاسخی سخت به عاملان حمله انتحاری در نزدیکی فرودگاه کابل خواهد داد.

بر این اساس، بایدن گفت: علی رغم حملات تروریستی رخ داده در نزدیکی فرودگاه کابل ما به ماموریت خود برای خارج کردن نیروهایمان از افغانستان ادامه خواهیم داد. تروریست‌ها نمی‌توانند مانع از اجرای ماموریت ما شوند.

وی افزود: ما عملیات تخلیه نیروهایمان از افغانستان را ادامه خواهیم داد. من به فرماندهان نیرو‌های مسلحمان دستور داده ام عملیات‌هایی را برای هدف قرار دادن مواضع گروه تروریستی داعش خراسان که مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است انجام دهند. تروریست‌ها پیروز نخواهند شد.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ما تروریست‌ها را نمی‌بخشیم و اقدامات آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد. ما آن‌ها را خواهیم یافت و به سزای اعمالشان می‌رسانیم. با این حال، علی رغم انفجار رخ داده در فرودگاه کابل، وقت آن رسیده بود که به ۲۰ سال حضور خود در افغانستان پایان دهیم.

گفتنی است در حمله انتحاری عناصر داعش به نزدیکی فرودگاه کابل ده ها نفر کشته و زخمی شدند. وال استریت ژورنال اعلام کرد تلفات سلسله حملات انتحاری در نزدیکی فرودگاه حامد کرزی کابل به ۱۰۳ تن از جمله ۹۰ شهروند افغانستانی و ۱۳ نظامی (تروریست) آمریکایی افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
بیشین بابا پیری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
خودتی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۵۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
پس اول بروید همین امروز خودتو رو و ترامپ و پمپئو هیلاری کیلنتون و اوباما و جرج بوش نتانیاهو و نفتالین بنت و بن سلمان و بن ضاید و اردوغان خبیث ملعون رو دار بزنید تا مجازات شوید چراکه شما عاملین این همه جرم و جنایات در جهان اسلام هستید بعدش داعش و طالبان رو مجازات کنید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
خدايا چقدر عادلی شما آمریکا خودش داعش را سازماندهی کرد آخرش گریبان خودش را گرفته آمریکا نباید از آه مظلومان غافل می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۰
داعش خراسان دیگه چه صیغه ایه؟؟!!!
ما تو خراسان که داعش نداریم
آخرین اخبار