ثبت سفارش تقویم رومیزی و سالنامه ۱۴۰۱ در تهران به صورت انبوه

تقویم رومیزی و سالنامه ۱۴۰۱، جزو مواردی به حساب می‌آید که باعث می‌شود تا دفتر کار شما جذاب به نظر برسد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است در وهله اول از اهمیت تقویم رومیزی و سالنامه 1401 با خبر نباشیم، اما اگر این در دفتر کار ما وجود نداشته باشد، مطمئن باشید که احساس کمبود یک وسیله ای در دفتر می‌کنید .

تقویم رومیزی می‌تواند کاربرد بسیار زیادی برای یک شرکت و مجموعه داشته باشد.

سوالاتی که در جامعه بسیار پرتکرار است، شامل امروز چند شنبه است؟ امروز چندم ماه هستیم؟ امروز چه روزی است؟ امروز بانک باز است یا نه؟

قرار است تا در آینده بسیار نزدیک یعنی سال 1401، تمام این سوالات با استفاده از تقویم رومیزی و سالنامه 1401 پاسخ داده شود.

یکی از کاربردهای تقویم رومیزی و سالنامه این است که شما می‌توانید برای مشتریان شرکت خود، به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، اقدام به ارائه تقویم رومیزی و سالنامه 1401 کنید. اگر شما صاحب یک موسسه آموزشی هستید، می‌توانید با ثبت نام هر یک از دانشجوها، یک تقویم رومیزی هدیه دهید و این باعث می‌شود تا هدیه شما در ذهن مشتری برای همیشه ثبت شود.

اهمیت وجود تقویم رومیزی و سالنامه 1401 در شرکت و دفترهای کاری

در هر شرکتی که بروید و به هر یک از دفترها و شعب آن مجموعه مراجعه کنید، مطمئنا تقویم با برند آن شرکت را مشاهده خواهید کرد که نشان از حرفه ای بودن یک بیزنس و کسب و کار است.

تقویم رومیزی و سالنامه یکی از هدایای ارزانی است که شما می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید. هر چیزی به عنوان هدیه به غیر از تقویم رومیزی و سالنامه می‌تواند برای شما گران تر تمام شود و از طرفی مانند این هدیه کاربردی نباشد . بنابراین اگر قصد دارید تا یک هدیه ارزان قیمت به مشتریان خود بدهید، تقویم رومیزی و سالنامه می‌تواند بهترین هدیه باشد. هم اینکه برای شما یک تبلیغات محسوب می‌شود و هم اینکه قادر خواهید بود تا رضایت مشتری را بهتر از قبل به دست آورید و در تمام طول سال به یاد شما هستند .

 

زمانی که شما اقدام به ثبت سفارش تقویم رومیزی، سالنامه 1401 و انواع سررسید در سایت گاموت پرینت می‌کنید، می‌توانید نزد شرکت به گونه ای سفارش دهید که لوگو و نام برند شما به صورت برجسته درج شود و همین باعث می‌شود تا تقویم رومیزی شما نسبت به یک تقویم معمولی خاص باشد.

ثبت سفارش تقویم رومیزی و سالنامه ۱۴۰۱ در تهران به صورت انبوه

انواع تقویم و سررسید

سفارش انبوه انواع تقویم رومیزی و سالنامه 1401

تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید نوع سخت و غیر سخت آن را از ما خریداری کنید. اگر نمی‌دانید که تقویم رومیزی سخت و تقویم رومیزی غیر سخت چیست، به شما پیشنهاد می‌شود ادامه این بخش را مطالعه کنید.

تقویم رومیزی سخت، یعنی اینکه با استفاده از مقوای سخت وسط پایه تقویم، شما قادر خواهید بود تا تقویم را نگه دارید و از این جهت با استفاده از صفحات متصل شده به هم و فنری که در وسط تقویم وجود دارد، صفحه‌ها را به صورت روزانه ورق بزنید.

منظور از تقویم رومیزی غیر سخت این است که شما قادر خواهید بود تا بدون نیاز به وجود مقوا وسط تقویم،  صرفا با یک پایه چوبی که در پشت تقویم قرار می‌گیرد، اقدام به رد کردن صفحه‌های تقویم کنید.

لازم به ذکر است که هزینه سفارش تقویم رومیزی غیر سخت ارزان تر از تقویم رومیزی سخت است و همچنین می‌تواند نمای بهتری برای شرکت شما را ایجاد کند.

تقویم رومیزی در چه ابعادی ساخته می‌شود؟

شرکت گاموت قادر است تا برای شما تقویم رومیزی، سالنامه 1401 و انواع سررسید را با ابعاد و اندازه دلخواه را تولید کند. بنابراین هیچ محدودیتی در ابعاد ساخت تقویم رومیزی و سالنامه وجود ندارد و این مورد به طور کامل به شما بستگی دارد.

اما اگر قصد دارید تا یک تقویم استاندارد را سفارش دهید، باید توجه داشته باشید که تقویم شما نباید خیلی بزرگ باشد و از طرفی دیگر، نباید آنچنان کوچک باشد که قابل خواندن از دور نباشد.

همچنین شرکت گاموت به صورت پیش فرض برای شما تقویم‌های استاندارد را در سایت بارگذاری کرده است که صرفا با ارائه لوگو و نام شرکت می‌توانید تقویم رومیزی، سالنامه 1401 و انواع سررسید را به صورت اختصاصی دریافت کنید.

ثبت سفارش تقویم رومیزی و سالنامه ۱۴۰۱ در تهران به صورت انبوه

سفارش سررسید مدل اروپایی

قیمت سالنامه 1401 گاموت چقدر است؟

قیمت سالنامه گاموت – چاپ سالنامه 1401 بستگی به مدل و طرح آن دارد. برای اطلاع از قیمت تقویم رومیزی، سالنامه و انواع سررسید می‌توانید با مراجعه به بخش کاتالوگ و لیست قیمت و پس از آن مراجعه به بخش لیست قیمت سررسید و تقویم رومیزی 1401، اقدام به مشاهده قیمت‌های بروز کنید.

چاپ سالنامه و تقویم رومیزی در ابعاد مختلف صورت می‌گیرد و شما می‌توانید با مراجعه به لیست خدمات اقدام به مشاهده ابعاد مختلف قیمت انواع سررسید، تقویم رومیزی و سالنامه کنید.

سفارش سالنامه در تهران چگونه می‌توان به صورت انبوه اقدام به خرید سالنامه اختصاصی کرد؟

همانطور که ذکر شد، خدمات شرکت گاموت به این صورت است که می‌تواند برای شما تقویم عادی و تقویم اختصاصی را ایجاد کند و کافی است تا به شرکت ابعاد مورد نظر خود را ارائه دهید و همچنین ذکر کنید که دوست دارید تا رنگ تقویم رومیزی شما و یا اگر سالنامه 1401 و یا انواع سررسید سفارش داده اید، چه رنگی باشد و همچنین لوگو و نام شرکت یا دفتر خود را نیز در اختیار شرکت گاموت قرار دهید.

شرکت گاموت در کمترین زمان ممکن برای شما اقدام به تولید انبوه سالنامه 1401 خواهد کرد و برای شما ارسال می‌کند.

برای سفارش سالنامه در تهران – سفارش تقویم رومیزی و همچنین سفارش انواع سررسید 1401، کافی است تا وارد سایت شرکت گاموت شوید و با انتخاب طرح دلخواه، اقدام به سفارش سالنامه کنید.

سفارش سالنامه 1401 در تهران

همانطور که پیشتر ذکر شد، سفارش سالنامه 1401 برای هر دفتر و شرکتی الزامی است و می‌تواند به عنوان یک جلوه خاص برای شرکت در نظر گرفته شود و یا اینکه اگر شرکتی به مشتریان خود بسیار اهمیت می‌دهد، می‌تواند تقویم رومیزی و یا سالنامه 1401 را به عنوان هدیه برای مشتریان در نظر بگیرد. سفارش سالنامه 1401 با شرکت گاموت هم برای تهران و هم برای شهرستان ممکن است.

اگر دفتر کار شما در تهران است، می‌توانید تا در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش انبوه سالنامه 1401 در تهران کنید و این سفارش به دست شما برسد.

ثبت سفارش تقویم رومیزی و سالنامه ۱۴۰۱ در تهران به صورت انبوه

سفارش سررسید و تقویم رومیزی در تهران

اما اگر دفتر کار شما در تهران نیست و در دیگر شهرستان‌های ایران مستقر هستید، هیچ نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید با ثبت سفارش سالنامه 1401 به صورت آنلاین، اقدام به دریافت سفارش خود کنید.

کافی است تا مشخصات شرکت خود و همچنین لوگو را برای شرکت گاموت ارسال کنید تا تقویم و سالنامه 1401 به صورت انبوه دریافت کنید.

 

آدرس دفتر مرکزی : تهران – خیابان مطهری – خیابان علی اکبری – خیابان صحاف زاده – پلاک ۲۰ – واحد ۱

تلفن تماس : ۸۸۸۱۴۴۵۶ – ۸۸۸۱۴۴۵۷ – ۸۸۵۱۵۸۹۷

آدرس وب سایت : gamutprint.com

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار