۱۴ طرح کشاورزی در شاهین‌دژ افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت ۱۴ طرح کشاورزی به هزینه ۱۳ میلیارد ریال در روستا‌های توابع شاهین دژ در حضور فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار شاهین‌دژ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بیان کرد: این طرح شامل ۱۱ پروژه عمرانی زیر بخش آب و خاک و امور مهندسی با مجموع ۱۲ میلیارد ریال که ۱۱ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات دولتی و یک میلیارد ریال آن آورده شخصی بوده به بهره برداری رسید.

ایوب آذین پور اضافه کرد: با اجرای این طرح برای ۲۳۹ نفر اشتغالزایی مستقیم و ۳۵۹ نفر نیز به صورت غیر مستقیم فرصت اشتغالزایی به وجود آمده و همچنین سالانه به میزان ۰.۸ میلیون مترمکعب مصرف آب صرفه جویی خواهد شد.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح‌های آبرسانی و همچنین پروژه‌های آبیاری اراضی کشور با کمک دولت و همراهی کشاورزان علاوه بر اشتغالزایی میزان آب مصرفی در بخش کشاورزی نیز بهینه خواهد شد.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه روستاییان شایسته خدمات بهتر و بیشتری هستند، اظهارداشت: در این شهرستان نیز به لطف نظام جمهوری اسلامی، تلاش‌ها و زحمت‌های مسوولان و مدیران و همکاری و مشارکت مردم به ویژه روستاییان و دهیاران و شورا‌ها خدمات مناسبی در مناطق روستایی ارائه شده است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.