واکسیناسیون ۷۰ درصد فرهنگیان علیه کرونا در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۷۰ درصد فرهنگیان استان علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شده‌اند.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و مهرماه گفت: تاکنون ۷۰ درصد فرهنگیان استان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

او افزود: در مجموع ۱۷ هزار و ۵۰۰ در حوزه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در استان مشمول دریافت واکسن هستند که این افراد با معرفی‌نامه برای واکسیناسیون دعوت شدند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون فرهنگیان از هفتم تا ۲۷ مردادماه امسال انجام شد، گفت: در این طرح ۶۵ درصد فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

قائذامینی افزود: همچنین پنج درصد کارکنان آموزش و پرورش در زمان برگزاری انتخابات و همچنین به دلیل شرایط سنی و یا داشتن بیماری زمینه‌ای پیش از اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان موغق به دریافت واکسن کرونا شدند.

قائدامینی با اشاره به اینکه مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان از چهارم شهریورماه جاری آغاز می‌شود، افزود: همه همکارانی که مرحله نخست واکسن را دریافت کردند با در دست داشتن کارت واکسیناسیون، کارت ملی و حکم خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه و مرحله دوم واکسن را دریافت کنند.

او با تاکید بر اینکه برای انجام واکسیناسیون فرهنگیان در مرکز استان مرکز تجمیعی در هنرستان قائمیه شهرکرد فعال شد، اظهار داشت: در سایر شهرستان‌ها و مناطق نیز واکسیناسیون فرهنگیان در مراکز بهداشت و مراکز درمانی انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن کلاس‌های درس، تمام تلاش معلمان برای آموزش دانش‌آموزان انجام شد و در استان نزدیک ۹۰ درصد دانش‌آموزان در شبکه شاد شرکت داشتند.

به گفته او، ارائه بسته آموزشی، آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل بهداشتی نیز برای ارائه آموزش به دانش‌آموزان در سال تحصیلی گذشته انجام شد.

قائدامینی با اشاره به اینکه در تمام دنیا به این نکته تاکید شده که هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد، گفت: اقدامات لازم برای برگزاری کلاس‌های درس حضوری از جمله واکسیناسیون فرهنگیان انجام شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.