دانشگاه آزاد مهاباد به واحد بین الملل تبدیل شد

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی از صدور مجوز ثبت نام، جذب و تحصیل دانشجویان خارجی (غیرایرانی) برای دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد خبر داد.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: پیرو پیگیری‌های انجام گرفته دانشگاه آزاد مهاباد به واحد بین الملل تبدیل و مجوز جذب و تحصیل دانشجویان خارجی (غیرایرانی) برای آن صادرشده است.

او افزود: با صدور مجوز مذکور، جذب دانشجوی خارجی (غیرایرانی) در رشته‌های مختلف تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در واحد مهاباد امکان پذیر است.

دانشگاه آزاد مهاباد در سال ۱۳۶۵ با اولین رئیس خود دکتر محمد مجدی تأسیس شد و یک سال بعد با پذیرش ۲۱۵ نفر دانشجو در رشته‌های کاردانی دامپزشکی، عمران، ادبیات فارسی و امور زراعی فعالیت خود را آغاز کرد. از روسای دیگر می‌توان به آقایان دکتر ایرانزاده و دکتر سیدجمیل قادری و دکتر عادل صلواتی و دکتر خان احمدزاده و بهمن کرد اشاره کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد یکی از واحد‌های بزرگ کشور بوده و اکنون، پس از گذشت ۳۰ سال از درجه واحد به بسیار بزرگ و بزرگترین واحد استانی ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.