توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه آزاد مهاباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد از توسعه آموزش‌های مهارتی با هدف افزایش توانمند سازی و خودآگاهی دانشجویان این شهرستان خبر داد.

دکتر کرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در نشست مشترکی با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی می‌تواند در توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان موثر باشد.

کرد افزود: راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی، مشاوره و هدایت شغلی (TMC)، شناسایی الویت‌های مهارتی و حمایت از طرح‌های پژوهشی مهارت محور، برگزاری تور‌های مهارتی مشترک، انعقاد تفاهم نامه آموزشی از جمله اقداماتی است که برای توسعه آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود.

او ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با ۸ رشته دکتری، ۵۶ رشته کارشناسی ارشد،۵۴ رشته کارشناسی و ۳۰ رشته کاردانی بزرگترین واحد استانی و از واحد‌های بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما تخفیف را به بهانه های مختلف اعمال نمیکنند لطفا رسیدگی فوری نمایید تا از داوطلبان سو استفاده نشود