پیشنهاد بخشش جریمه‌ خودرو‌های عزاداران آذربایجان‌شرقی در دهه اول محرم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ستاد مقابله با کرونا به فرمانده نیروی انتظامی استان، بخشش جریمه خودرو‌های عزاداران در دهه اول محرم را پیشنهاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت:در دهه اول محرم بسیاری از عزاداران حسینی حین رفت و آمد به مجالس حسینی توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی مشمول جریمه منع تردد شبانه در ایام کرونایی شده اند که به فرمانده نیروی انتظامی استان پیشنهاد بخشش این جرائم را می‌دهیم.

اوهمچنین در راستای پشتیبانی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از آمادگی مصلای اعظم امام خمینی (ره) و مدارس حوزه‌های علمیه تبریز برای تجهیز واکسیناسیون و یا درمان بیماران کرونایی خبر داد و پیشنهاد استفاده از این اماکن در صورت بوجود آمدن محدودیت مکانی برای واکسیناسیون و درمان را مطرح کرد.

در راستای تصمیمات ستاد ملی کرونا، تردد در کلان شهر تبریز نیز همانند دیگر مناطق کشور از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

این در حالی است که دسته‌های عزادارای ایام محرم در تبریز از ساعت ۲۲ شب به بعد آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.