اعمال محدودیت تردد ۴ هزار خودرو در آذربایجان شرقی

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی از اعمال قانون ۴ هزار خودرو از زمان آغاز طرح محدودیت تردد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سردار عبدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تمامی مجوز‌های تردد برای پیش از روز یکشنبه باطل شد گفت: از زمان آغاز طرح محدودیت تردد بین استانی از روز یکشنبه، نیرو‌های انتظامی در ۱۵ نقطه خروجی استان آذربایجان شرقی مستقر شدند و این طرح را به صورت ۱۰۰ درصدی اعمال کردند.

او با تاکید بر اینکه خودرو‌های غیربومی، حق ورود به استان و خودرو‌های بومی حق خروج از استان را ندارند گفت: با تلاش ماموران انتظامی و همکاری مردم ۹۵ درصد از میزان ورود خودرو‌های غیربومی به استان کاهش یافته است.

سردار عبدی با اشاره به وجود تعدادی خودرو با پلاک غیربومی در استان اظهار کرد: ممکن است این افراد ساکن استان بوده و یا پیش از آغاز طرح محدودیت به استان سفر کرده باشند، اما هر روز که توسط دوربین‌های هوشمند رصد شوند، به مبلغ یک میلیون تومان اعمال جریمه می شوند و حق تردد در سطح بین استانی را ندارند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به مخدوش و یا برداشتن پلاک برخی خودرو‌ها در استان گفت: پلیس با این موارد با جدیت برخورد می‌کند و تاکنون نیز تعداد ۲۳۰۰ خودرو متوقف و به پارکینگ هدایت شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: برای  مخدوش کردن پلاک جریمه اعمال شده و بنا بر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، این موضوع جرم محسوب شده و پس از توقیف ماشین، فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.