آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

رئال نمی‌خواهد رونالدو را برگرداند

سایت نشریه مارکا ادعا کرد با وجود روابط خوب میان کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ستاره سابق این تیم، رئالی‌ها قصد ندارند به دلیل شرایط سنی رونالدوی ۳۶ ساله این بازیکن را به برنابئو بازگردانند.

آبراهام به رم پیوست

بعد از حاشیه‌های فراوان تامی آبراهام، مهاجم ۲۳ ساله تیم فوتبال چلسی با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۴۰ میلیون یورو به تیم رم ایتالیا پیوست.

در این قرارداد بند بازخریدی به ارزش ۸۰ میلیون یورو برای چلسی وجود دارد که از تابستان ۲۰۲۳ می‌تواند فعال شود.

تامی آبراهام انگلیسی در سال ۲۰۱۹ به عضویت تیم چلسی درآمد و در ۷۹ بازی برای این تیم ۳۰ گل به ثمر رساند. آبراهام پیش از پیوستن به تیم رم پیشنهاد چند تیم لیگ برتری انگلیس را رد کرد.

مذاکره پریرا با منچستر یونایتد

بازیکن ۲۵ ساله منچستریونایتد درباره آینده خود با مسئولان این تیم مذاکره کرد.

این بازیکن که فصل گذشته به صورت قرضی برای لاتزیو بازی کرد، آماده است به طور قطعی اولدترافورد را ترک کند تا بتواند در ترکیب اصلی تیم دیگری به میدان برود.

باشگاه فلامینگوی برزیل علاقه‌مند به جذب پریرا است، اما ممکن است منچستریونایتد بار دیگر او را به صورت قرضی راهی تیم دیگری بکند.

اتلتیکو مادرید قیمت تریپیر را اعلام کرد

باشگاه اتلتیکو مادرید فقط در صورتی حاضر به فروش تریپیر، مدافع انگلیسی خود است که مشتریان او مبلغ ۶۰ میلیون یوروی مندرج در بند فسخ قراردادش را بپردازند.

دو تیم منچستریونایتد و آرسنال علاقه‌مند هستند که مدافع راست تیم ملی انگلیس را به رقابت‌های لیگ جزیره بازگردانند.

تمدید قرارداد ۴ بازیکن در دستور کار منچستریونایتد

سولشر، سرمربی تیم منچستریونایتد از مسئولان تیم خواست قرارداد ۴ بازیکن اصلی این تیم را تمدید کنند. سولشر مایل است قرار داد برونو‌فرناندز، مارکوس رشفورد، لوک شاو و پل پوگبا تمدید شود.

رونالدو به منچسترسیتی پیشنهاد شد

خورخه مندس، مدیر برنامه‌ کریستیانو رونالدو او را به منچسترسیتی پیشنهاد کرده است.

گفته می‌شود این بازیکن پرتغالی به دنبال ترک باشگاه یوونتوس است و با توجه به این که پاری سن ژرمن به تازگی لیونل مسی را به خدمت گرفته، بعید به نظر می‌رسد به سراغ او بیاید؛ بنابراین مندس او را به من‌سیتی پیشنهاد کرده است.

امباپه می‌خواهد امسال به مادرید برود

به گزارش ال چرینگتور امباپه، بازیکن جوان پاری سن ژرمن می‌خواهد تابستان امسال به تیم رئال مادرید بپیوندد. او وارد آخرین سال قرارداد خود با پاری سن ژرمن شده و علاقه‌مند است پس از چندین ماه گمانه زنی تابستان امسال راهی برنابئو شود.

پاری سن ژرمن علاقه‌ای به رونالدو ندارد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هیچ علاقه‌ای به جذب کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی یوونتوس ندارد و قصد دارد کیلیان امباپه، مهاجم ۲۲ ساله خود را حفظ کند.

از سوی دیگر یوونتوس هم اعلام کرده است که هیچ پیشنهادی تاکنون برای رونالدو به این باشگاه نرسیده است.

پاسخ منفی بمفورد به تاتنهام

پاتریک بمفورد، ستاره گلزن تیم لیدزیونایتد در نظر دارد به پیشنهاد تاتنهام پاسخ منفی بدهد و قرارداد بلندمدتی با لیدز امضا کند.

او فصل گذشته در رقابت‌های لیگ جزیره ۱۷ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل داد تا تیمش پس از ۱۶ سال در اولین حضورش در لیگ برتر در نیمه بالای جدول قرار بگیرد.

منچسترسیتی قید هری کین را می‌زند

به گزارش دیلی‌میل باشگاه منچسترسیتی اگر نتواند هری کین را تا تابستان امسال به خدمت بگیرد، دیگر هرگز برای جذب او اقدام نخواهد کرد.

با توجه به این که تابستان آینده ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند و کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن که هر دو جوان هستند بازیکن آزاد خواهند بود؛ منچسترسیتی برای جذب کین تمایلی نخواهد داشت و به سراغ یکی از این دو بازیکن خواهد رفت.

گفته می‌شود در حال حاضر اختلاف ۵۰ میلیون پوندی بین منچسترسیتی و تاتنهام وجود دارد که با توجه به فرصت دو هفته‌ای باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات بعید به نظر می‌رسد این اختلاف حل شود.

بارسلونا به دنبال معاوضه اوبامیانگ با کوتینیو

به گزارش اسکای اسپورت باشگاه بارسلونا در نظر دارد پیر امریک اوبامیانگ، کاپیتان تیم آرسنال را به خدمت بگیرد و فیلیپ کوتینیو را به این تیم منتقل کند.

در حالی‌که باشگاه بارسلونا ۱.۳۵ میلیارد یورو بدهی دارد جدایی کوتینیو می‌تواند بخشی از هزینه جذب اوبامیانگ را جبران کند.

قرارداد فعلی اوبامیانگ سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما با توجه به عملکرد ضعیف او در فصل گذشته و غیبتش در ابتدای فصل به دلیل بیماری وضعیت این بازیکن گابنی نامشخص است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار