ممکن است ۵ بازیکن برتر لیگ‌های اروپایی در فصل اخیر، فصل آینده در تیم‌های دیگری توپ بزنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در حالی که نگاه فوتبال‌دوستان سراسر دنیا به مسابقات جام ملت‌های اروپا معطوف است، باشگاه‌های اروپایی پیش از شروع این مسابقات فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند و برگزاری یورو وقفه زیادی در این فعالیت ایجاد نکرده است. 

شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی بر تمام دنیا تاثیر منفی گذاشته و فوتبال هم از این قاعده مستثنی نبوده است. باشگاه‌ها مانند سابق هزینه‌های کلان صرف جذب بازیکن نمی‌کنند و با روش‌های زیرکانه‌ای به دنبال جذب استعداد‌های جوان هستند تا هزینه کمتری صرف کنند. 

با این حال ممکن است برخی از بازیکنان بزرگ با انتقال‌هایی هزینه بر در تابستان امسال به تیم‌های دیگری نقل مکان کنند. انتظار می‌رود باشگاه‌هایی مانند منچستر یونایتد و منچسترسیتی هزینه‌های زیادی را صرف جذب بازیکن کنند؛ زیرا این باشگاه‌ها به دنبال جذب ستارگان بزرگی هستند. 

در این گزارش به بررسی شرایط ۵ بازیکنی می‌پردازیم که شاه ماهی‌های نقل و انتقالات تابستانی هستند و تیم‌های بزرگی را خواهان خود می‌بینند. 

۱- هری کین 

تاتنهام هاتسپور فصل گذشته عملکرد ضعیف داشت و می‌توان تصور کرد که اگر بازی‌های خوب هری کین نبود، آن‌ها در انتهای جدول به کار خود پایان می‌دادند. کین بدون شک فصل گذشته بهترین دوران حرفه‌ای خود را تجربه کرد و در ۳۵ بازی لیگ برتر، ۲۳ بار گلزنی کرد و ۱۴ پاس گل داد. 

ملی پوش انگلیسی فصل گذشته بهترین بازیکن لیگ برتر بود و اعلام کرد می‌خواهد در تیمی بازی کند که با آن قهرمانی‌های زیادی به دست بیاورد. 

گفته می‌شود که این بازیکن ۲۷ ساله مایل است تاتنهام را ترک کند تا جاه طلبی‌های خود را برآورده کند. باشگاه‌های برتر اروپا او را زیر نظر دارند. منچسترسیتی قبلاً پیشنهادی را برای جذب او ارائه کرده است. منچستر یونایتد، چلسی و پاری سن ژرمن هم تمایل زیادی به جذب این مهاجم فرصت طلب دارند. 

۲- جیدون سانچو

یک ستاره دیگر که احتمال دارد تابستان امسال دورتموند را ترک کند، جیدون سانچو، مهاجم انگلیسی زنبور‌ها است.

سانچو در سال ۲۰۱۷ از منچستر سیتی جدا و از آن زمان درخشش او در بوندسلیگا آغاز شد. او مهاجمی بسیار خلاق با سرعت و توانایی‌های فنی بالا است. این بازیکن ۲۱ ساله یکی از مهمترین بازیکنان بورسیا دورتموند از زمان پیوستن به این باشگاه بوده است.

این بازیکن ملی پوش انگلیس، تابستان به شدت با انتقال به  منچستر یونایتد در ارتباط بود و هنوز هم علاقه شیاطین سرخ به جذب او کم نشده است. لیورپول و چلسی نیز دیگر مشتریان سانچو هستند.

۳- ارلینگ هالند 

ارلینگ هالند یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال است و باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب او هستند. 

این بازیکن ملی پوش نروژی از زمان پیوستن به بورسیا دورتموند در ژانویه ۲۰۲۰، ۵۹ بازی در تمام مسابقات انجام داده و ۵۷ گل برای زنبور‌ها به ثمر رسانده است. هالند چندی پیش اولین جام خود را با پیراهن دورتموند در رقابت‌های جام حذفی به دست آورد. 

اگرچه به دلیل قرارداد بلند مدت هالند با دورتموند، هزینه انتقال این بازیکن در تابستان کمتر نخواهد شد، اما باشگاه‌هایی مانند چلسی، منچستر یونایتد، منچسترسیتی، رئال مادرید و بارسلونا مشتاق به جذب او هستند. 

با این وجود مدیران باشگاه آلمانی قصد دارند مهاجم ارزشمند خود را برای یک فصل دیگر در وستفالن حفظ کنند.

۴- رافائل واران 

واران به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان شناخته می‌شود و مدتی یکی از مهره‌های اصلی رئال مادرید است. با این حال این بازیکن ملی پوش فرانسوی در فصول اخیر در بهترین فرم خودش نبوده، اما با پیشنهاد‌هایی که دارد احتمال جدایی او از جمع کهکشانی‌ها منتفی نشده است. 

این بازیکن ۲۸ ساله که از زمان پیوستنش به رئال مادرید در سال ۲۰۱۱ در ۳۶۰ مسابقه حضور داشته، مورد توجه  باشگاه‌های لیگ برتری چلسی و منچستر یونایتد قرار گرفته است. گفته می‌شود سولشر برای مدافع مکمل هری مگوایر در قلب دفاعی تیمش روی واران حساب ویژه‌ای باز کرده است.


بیشتر بخوانید 


۵- پل پوگبا 

حضور پل پوگبا در منچستر یونایتد می‌تواند در تابستان امسال به پایان برسد.

پل پوگبا که همواره با شایعاتی مبنی بر جدایی از منچستر یونایتد در ارتباط بوده است، می‌تواند تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.

در حالی که تنها یک سال از قرارداد او باقی مانده است، هیچ نشانه‌ای از طرف پوگبا یا منچستر یونایتد در زمینه تمدید قرارداد او وجود ندارد. 

این بازیکن ۲۸ ساله به دلیل مهارت‌های فنی و توانایی اش در بازی‌سازی مشهور است؛ اما از زمان بازگشت به باشگاه سابق خود در سال ۲۰۱۶ با عملکرد نه چندان مطلوب هواداران را ناامید کرده است. 

گفته می‌شود که باشگاه‌های یوونتوس، پاری سن ژرمن و رئال مادرید علاقه‌مند به جذب بازیکن ملی پوش فرانسوی هستند و به دلیل شرایط قراردادی، او می‌تواند با هزینه‌ای کمتر منچستر یونایتد را ترک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
امباپه:«
آخرین اخبار