پر شدن تخت های بیمارستانی کبودراهنگ با عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ گفت: بخاطر عدم شیوه نامه های بهداشتی همه تخت های بیمارستان امام رضا(ع)کبودراهنگ پر شده و پذیرش بیمار نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی احمدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ گفت: در حال حاضر در سطح شهرستان وارد خیز پنج شده‌ایم و ۵۳ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) بستری هستند.

احمدی افزود: ۱۳ نفر از بیماران کرونایی در قسمت مراقبت ویژه کرونایی بستری هستند که این تعداد نسبت به ماه‌ها و هفته‌های گذشته نگران کننده است.

او تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر در سطح شهرستان تست کرونا داده‌اند که از این تعداد ۴۲۹۳ نفر از آنها کرونا مثبت بوده اند و ۱۱۸۰بستری شده اند و ۳۱۶ نفر نیز به صورت سرپایی و استراحت در خانه ارجاع داه شده‌اند و تست ۷۹۳۳ نفر نیز منفی بوده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) جان خود را از دست داده‌اند.

احمدی از ابتلا به کرونا و بستری شدن کودکان دارای بیماری زمینه‌ای در کبودراهنگ خبر داد و از مردم شهرستان خواست از حضور در تجمعات، مجالس عزاداری و مکان‌های پرتردد خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کبودراهنگ از راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون در پایگاه نوژه نیز خبر داد و گفت: بیش از ۱۹ هزار دُز واکسن در سطح شهرستان تزریق شده و در حال حاضر بیش از ۵ هزار دز واکسن موجود است در کل حدود ۳۸درصد از گروه‌های سنی و بیش از ۱۷ درصد جمعیت شهرستان واکسینه شده‌اند که متاسفانه قابل قبول نیست.

احمدی تأکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ بیش از۶۵ درصد مبتلایان در دورهمی‌های خانوادگی به این بیماری مبتلا می‌شوند که بنابراین از همه مردم تقاضا داریم در دورهمی‌های خانوادگی و مراسم‌های پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار