اعمال قانون بیش از ۸۹ هزار خودروی متخلف در استان همدان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: بیش از ۸۹ هزار خودروی متخلف در استان همدان اعمال قانون شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ حمید رضا سعید زاده  معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ۸۹ هزار و ۵۱۰ خودروی متخلف به علت بی اعتنایی به محدودیت‌های ترافیکی ناشی از کرونا از ابتدای سالجاری تاکنون اعمال قانون شد.

او بیان کرد: ۱۶ هزار و ۳۱۱ دستگاه خودرو شامل ۹۵ وسیله نقلیه در ورودی شهر و ۱۶ هزار و ۲۱۶ دستگاه خودرو در داخل شهر اعمال قانون یک میلیون تومانی شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۹۴۸ دستگاه از طریق دوربین و ۱۳ هزار و ۳۶۳ مورد توسط عوامل انتظامی به صورت دستی جریمه شده است.

سعید زاده اضافه کرد: همچنین۲۳ هزار و ۳۵ دستگاه خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند که اعمال قانون ۲۱ هزار و ۳۳۹ خودروی متخلف در داخل شهر و یک هزار و ۶۹۶ خودرو در ورودی شهر صورت گرفته است.

او  افزود: به دنبال اجرای طرح محدودیت شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ۵۰ هزار و ۱۶۴ دستگاه خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شد که ۴۴ هزار و ۵۱۰ مورد توسط عوامل انتظامی به صورت دستی و مابقی توسط دوربین ثبت شده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون به دنبال اجرای محدودیت‌های کرونایی رانندگان ۳۳ هزار و ۴۵۰ دستگاه خودرو به توصیه‌های پلیس توجه کرده و پیش از ورود به استان عودت داده شدند در عین حال به ۵۲۹ هزار و ۷۸۰ راننده تذکر لسانی داده شده است.

سعیدزاده درباره اقدامات صورت گرفته درباره صنوف نیز گفت: ۱۵ هزار و ۷۶۸ بازدید از صنوف این استان از ابتدای سالجاری تاکنون صورت گرفته که ۶۷ هزار و ۳۰۰ تذکر به متخلفان داده شده است.

او ادامه داد: برای ۶۶۸ واحد صنفی متخلف صورتجلسه تنظیم شده و ۲۹۷ واحد در این مدت زمان به علت تکرار و اصرار بر تخلف پلمب شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه با کار انتظامی و پلیسی کردن فضا نمی‌توان کرونا را مهار کرد گفت: برخی از شهروندان وجود ویروس کرونا را باور ندارند بنابراین باید استودیو صدا و سیما را در داخل بیمارستان راه اندازی وبا افراد مبتلا و خانواده متوفیان کرونایی مصاحبه کرد تا عادی انگاری کاهش یابد.

تمامی شهرستان‌های تابعه استان همدان هم اینک در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.