۱۱۰ دستگاه خودروی بدون پلاک در مهاباد توقیف شد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: امسال ۱۱۰ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک توسط ماموران راهنمایی و رانندگی در این شهرستان توقیف شده است.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: ۷۰ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک از ابتدای سال جاری تاکنون توسط ماموران راهنمایی و رانندگی این شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

توحیدی با بیان اینکه عوامل انتظامی این شهرستان این تعداد خودرو را از ابتدای امسال با اجرای طرح مبارزه با خودرو‌های بدون پلاک و پلاک مخدوش توقیف کردند، افزود: صاحبان این وسایط نقلیه پس از اعمال قانون و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

او اضافه کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودرو‌های فاقد پلاک مربوط به فرار از صحنه تصادف، تخلف‌های حادثه‌ساز، دوبل پارک‌های نامتعارف و نبود قابلیت اعمال قانون بر این خودرو‌ها است.

این مقام انتظامی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از برخورد با وسایل نقلیه بدون پلاک، گفت: برخورد با خودرو‌های بدون پلاک و اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه سرقت، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.