توقیف ۴۳ خودروی بدون پلاک و موتورسیکلت در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به آغاز طرح توقیف خودرو‌های بدون پلاک گفت: ۱۸ دستگاه خودرو و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک در مهاباد، توقیف شد.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اعلام اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های بدون پلاک در این شهرستان به اجرا درآمده، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان کرد: در راستای این طرح که هر ۲ هفته یکبار به مرحله اجرا در می‌آید، در مجموع تعداد ۲۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۸ دستگاه خودرو بدون پلاک جمع آوری و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی اذعان کرد: برخورد مستمر با خودروهای بدون پلاک در شهرستان مهاباد ادامه دارد و با متخلفان بر اساس قانون  برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اعلام اینکه نیروی انتظامی نیز بر اساس وظایف ذاتی خود و برابر قانون به عنوان ضابط قضایی به شدت با امکانات موجود با این گونه جرایم برخورد می‌کند، افزود: با توجه به تغییرات حاصله در زندگی و به تبع آن در نوع و کیفیت و پیچیده گی وقوع جرائم و سیر صعودی آن باعث شده که سرقت به عنوان یک پدیده شوم در جامعه مطرح و اصل امنیت و ثبات اجتماعی را تحت شعاع قرار دهد که قانون گذار جهت مقابله با این پدیده مجازات‌هایی را مشخص و معین کرده است.

تجاری با اشاره به رضایت مندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه شهروندان تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی در سال جدید ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه "سرقت"، را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.