۲ دانش‌آموز استان سمنان در جشنواره جایزه ملی ایثار برتر شدند

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۲ دانش‌آموز استان در جشنواره تحصیلی جایزه ملی ایثار در جمع برترین‌ها قرارگرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، الهام سماوی رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان سمنان گفت: جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی با مشارکت دستگاه‌های آموزشی عضو، شامل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

او ادامه داد: ویژگی این جشنواره آن است که سرآمدان تحصیلی به‌عنوان دستاورد طرح شاهد که حاصل همکاری بنیاد شهید و پنج دستگاه آموزشی است، به جامعه معرفی می‌شوند.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: با توجه به دارابودن شرایط، رتبه و جمع امتیاز، ۶ دانش آموز از استان سمنان به دبیرخانه پنجمین جشنواره جایزه ملی ایثار در سال تحصیلی جاری معرفی شدند که در نهایت ۲ دانش آموز از شهرستان شاهرود به عنوان برترین‌های کشور انتخاب شدند.

سماوی در معرفی دانش آموزان برگزیده گفت: فاطمه فاضلی فرزند جانباز از دبیرستان ۱۹ دی شاهرود، حائز رتبه اول پایه یازدهم رشته تجربی با معدل کل ۱۹.۴۱ بود که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ رتبه‌های اول، دوم و سوم استانی و کشوری شطرنج را کسب کرد و در رشته‌های فتوشاپ و مهارت تندخوانی از سازمان فنی و حرفه‌ای گواهی نامه دارد.

زینب مسعودی فرزند جانباز از دبیرستان ۱۵ خرداد شاهرود، حائز رتبه اول پایه نهم با معدل ۲۰ که در سال‌های ۹۸ و ۹۹ رتبه دوم استانی مسابقات قرآن کریم را کسب کرد و در رشته‌های فتوشاپ، طراحی اشیا با سیاه قلم از سازمان فنی و حرفه‌ای گواهی نامه دارد.

استان سمنان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تعداد ۱۲۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در یکهزار و ۸۳ مدرسه داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.