رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول:

۲۵۰ تخت بیمارستان دزفول را بیماران کرونایی پر کرده اند

قمیشی گفت: ۲۵۰ تخت بیمارستان بزرگ دزفول را بیماران کرونایی پر کرده اند که در ۹ بخش این مرکز درمانی مستقر هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: وضعیت کرونا در دزفول مانند سایر شهر‌های استان خوزستان قرمز است و آمار کرونا روند صعودی دارد.

او افزود: ۹ بخش بیمارستان بزرگ دزفول به درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته و ۲۵۰ تخت این بیمارستان از سوی این بیماران پر شده است.

قمیشی با بیان اینکه فضای بیمارستانی برای بستری بیماران کرونایی در صورت نیاز افزایش می‌یابد، اظهار کرد: علاوه بر بیماران کرونایی بستری در بیمارستان بزرگ دزفول، ۴۰۰ بیمار نیز دارو‌های درمان کووید ۱۹ را دریافت می‌کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص شلوغی مراکز تجمیعی واکسیناسیون در دزفول بیان داشت: علت این تجمع‌ها مراجعه افرادی است که بدون ثبت نام و دریافت پیامک برای واکسیناسیون کرونا مراجعه می‌کنند و سهمیه واکسن مراکز به صورت هفتگی دریافت می‌شود البته با توجه به استقبال شهروندان سهمیه اختصاصی کمتر از تقاضا است که در تلاشیم این سهمیه را افزایش دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: درصدد هستیم یک یا ۲ مرکز دیگر علاوه بر ۷ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ۳ مرکز تجمیعی، اضافه کنیم تا روند واکسیناسیون تسریع یابد و از تجمع افراد جلوگیری شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول ادامه داد: تاکنون ۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در دزفول تزریق شده و ۲۰ هزار نفر ۲ دز واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.