عزاداری ماه محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در رامهرمز

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز از برگزاری مراسم‌های عزاداری ماه محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام ابوالقاسم عسکر زاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش گفت: عزاداری ماه محرم در تمامی مساجد، هیئات مذهبی و حسینیه‌ها با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا برگزار می‌شود.

او بیان داشت: با شکوه برگزار شدن مراسم‌های عزاداری محرم ۱۴۰۰ نشان از عشق و ارادت مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی و مردم فهیم و عاشورایی است و قطعا مردم شهید پرور و ولایتمدار رامهرمز با برگزاری این مراسم‌ها با رعایت دقیق موازین بهداشتی، نهضت خونین و عبرت آموز حرکت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش را زنده نگه خواهند داشت و دشمنان اسلام و ایران اسلامی را ناامید خواهند کرد.

عسکر زاده در ادامه افزود: اقامه عزا برای سرور و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، تعظیم شعائر الهی و دینی است و باید این عزاداری‌ها و ذکر مصیبت‌ها در زمینه معرفت افزایی و جریان شناسی واقعه عاشورا باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.