به صدا درآمدن صدای آژیر خطر در شهرستان البرز

آژیر خطر با هدف آگاهسازی و هشدار به مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط دستگاه‌های مسئول دیروز و امروز در شهرستان البرز به صدا درآمد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  نصیری، فرماندار البرز با حضور میدانی در مانور و آژیر خطر شهر الوند گفت: مرگ عزیزان تحفه نامبارک این روز‌های کروناست مردم بیم داشته باشند.

وی افزود: روزانه تعداد زیادی از همشهریان در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند و در حال حاضر بیمارستان‌ها گنجایش پذیرش بیمار جدید را ندارند و در صورت ادامه این وضعیت بیماران در سالن و راهرو‌ها باید مداوا شوند.

فرماندار البرز گفت: با پر شدن بیمارستان‌های قزوین امکان اعزام بیمار از شهرستان‌ها به قزوین میسر نیست لذا باید هر شهرستان خود بیماران خود را پذیرش نماید.

وی افزود: در حال آماده سازی ورزشگاه امام علی (ع) برای نگهداری و قرنطینه بیماران مازاد بر بیمارستان هستیم که تمایل به این کار را نداریم، اما در صورت اجبار باید این کار انجام شود.

رئیس ستاد کرونا شهرستان البرز از مردم شهرستان خواست در تجمعات، اجتماعات و مراسمات به هیچ عنوان شرکت نکنند چرا که حاصل آن غم از دست دادن عزیزان است.

فرماندار البرز گفت: کسانی که به توصیه‌ها و هشدار‌ها در زمینه رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند مسببان اصلی افزایش آمار مرگ و میر محسوب می‌شوند و با آن‌ها باید برابر مقررات برخورد کرد.

در این مانور مشترک که با حضور شهرداری، آتش نشانی، هلال احمر، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اداره صمت برگزار شد خودرو‌های امدادی، آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر با پخش آژیر، پیام هشدار و خطر شهروندان را از عواقب بسیار خطر ناک بیماری کرونا آگاه کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار