بحث معیشت و بیمه خبرنگاران مورد گلایه همه اصحاب رسانه است

بهمئی گفت: بحث معیشت و بیمه خبرنگاران مسئله‌ای است که اصحاب رسانه سراسر کشور از آن گلایه دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سجاد بهمئی رییس بسیج رسانه خوزستان گفت: جایگاه اصحاب رسانه در حوزه کاری استان بزرگ و کلیدی است و از مسئولین و نهاد‌هایی همچون مدیرکل سازمان ارشاد اسلامی استان خوزستان، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، رییس خانه مطبوعات استان که فعالیت‌های بی سابقه و درخشانی در زمینه رفع موانع فعالیت‌های رسانه‌ها داشته اند، تقدیر می‌کنیم.

او افزود: بحث معیشت و بیمه خبرنگاران یک مشکلی است که همیشه در حال پیگری هستیم,، ولی این مشکلی است که اصحاب رسانه سراسر کشور از آن گلایه دارند و انتظار می‌رود تلاش بیشتری برای به ثمر نشستن این پیگیری‌ها و حل مشکلات از سوی مرکز انجام شود.

مسئول بسیج رسانه استان خوزستان، اظهار داشت: طرحی نوشته ایم با عنوان ساماندهی، شفافیت و حمایت از فعالیت مدیریت شهری اهواز، که با مصوبات و بند‌های موجود این طرح بتواند خدمات رسانه‌ها را مورد حمایت قرار دهد.

بهمئی خطاب به استاندار خوزستان، بیان داشت: رسانه‌ها در همه بحران‌های پیش آمده استان خوزستان از جمله سیل، کرونا، تنش‌های آبی همواره حضور پررنگ داشته اند و همچون یک سرباز فعالیت می‌کنند نیاز به حمایت و تشکر ویژه دارند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.