تبریک مسئولان خوزستانی به مناسبت روز خبرنگار

جمعی از مسئولان خوزستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در پیام‌های جداگانه تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار شهرستان امیدیه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفت که بدین شرح است:

بسمه تعالی
(ن و القلم و ما یسطرون)

۱۷ مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم مجید صارمی و روز خبرنگار نامگذاری شده است.

خبرنگاران سفیران صادق راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی جامعه را عهده دار هستند و روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های این قشر فرهیخته جامعه است.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم که از تلاش‌های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران، طلایه داران وادی آگاهی بخشی در انتشار اخبار تقدیر و تشکر نموده و روز بزرگداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روز افزون شان را در این عرصه زیبا از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

بزرگداشت خون پاک کسانی که حقیقت را گفتند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه، قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان با انتشار پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، فرا رسیدن ۱۷ مرداد را در حقیقت فرصتی دانست برای پاسداشت تلاش خبرنگارانی که برای دسترسی، تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

در متن پیام تبریک روز خبرنگار آمده است.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

روزخبرنگار، روز تجلیل از فرهیختگان و وجدان‌های همیشه بیدار جامعه است.

تکریم روز خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود، خبرنگار قلم به دست گرفته تا پاسدار ارزش‌ها باشد و به میدان آمده تا از منافع ملی صیانت کند.

انعکاس به موقع رشد شتابان فعالیت‌های حوزه ارتباطات در جامعه، مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خبرنگارانی است که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ایفای نقش می‌کنند.

اینجانب این روز را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه، قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پرتلاش حوزه ارتباطات تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه آگاهی بخشی، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت همراه با توفیق را دارم و از همراهی و تعامل سازنده خبرنگاران در اشاعه و انعکاس به موقع اخبار مخابراتی و کمک به گسترش فرهنگ استفاده از تکنولوژی و آگاهی بخشی جامعه که تاثیر مستقیمی در رشد عرصه ارتباطات و تنویر افکار عمومی دارد، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

تبریک مسئولان خوزستانی به مناسبت روز خبرنگار

معاونت فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان نیز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی را با یاد و خاطره تمامی شهدای عرصه خبر گرامی می‌داریم و همچنین روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، مدیران مسئول، صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض نموده و برای تمامی این عزیزان به خصوص فعالین مرتبط با اطلاع رسانی ماموریت‌های این ستاد از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت و سرافرازی داریم.

تبریک روز خبرنگار از سوی مسئولان هندیجان

همچنین مشایخی فرماندارشهرستان آغاجاری نیز در پیامی با اشاره به شهادت خبرنگار صارمی این روز را به تمام فعالان عرصه خبر و خبررسانی که در پی کشف واقعیات هستند را تبریک گفت.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان در پیام خود ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، خبرنگاران را به مثابه کسانی توصیف کرد که شغل، قلم و هنرشان را در راه ساختن شهری آبادتر و شهروندانی آگاه‌تر به کار می‌گیرند.

او این روز را فرصتی برای یادآوری تلاش‌های خبرنگاران و عکاسانی دانست که هرگز شهر را در بزنگاه‌های حساس رها نکرده‌اند و امروز نیز در دوران همه گیری بیماری کرونا سلامت شهروندان را در اولویت فعالیت‌های رسانه‌ای قرار داده‌اند.

اراده و تفکری که اطلاع رسانی را به کرسی دادخواهی نشاند

سید محمود هاشمی رییس دادگستری هندیجان هم گفت: این میدان به روشنگری شهادت بزرگ مرد عرصه رسانه محمود صارمی رقم خورده که با رسالت مهم شغل خطیر خبرنگاری توانست با اراده و تفکر و جریان سازی آگاهانه، جان برکفانه اهمیت حوزه اطلاع رسانی را به کرسی دادخواهی بنشاند و به جهان قدرت و نفوذ و عشق به رسانه را در حد اعلاء اثبات کند.

او عنوان کرد: روز خبرنگار بهانه‌ای است تا در این روز فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها نگاه ویژه شده و تمام مطالبات، مشکلات صنفی و شغلی این قشر مورد رصد قرار گرفته و هر مسئولی به قدر وسع خود برای کاهش این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

قاصدان امین و راویان صدیق

سرهنگ ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان در پیامی خبرنگاری را حرفه‌ای قلمداد کرد توام با عشق که رسالتی ممتاز دارد.

او گفت: خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی در جامعه هستند که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ پیشرفت‌ها وجدان بیدار اجتماع و زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه‌اند.

پیشرفت و تعالی خوزستان با قلم و تلاش خبرنگاران

رضا قیصی پور مدیر کل استاندارد استان خوزستان در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است.

بنام خدا

کاش دل تو، دل من، همره راهشان شود
نرگس مست بیند و مست نگاهشان شود

صداقت، صراحت، حقیقت نگری، پرهیز از تعصب و جانبداری بخشی از رسالت‌های ارزش مدار رسانه و مطبوعات است که اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و دانایی جامعه را به همراه خواهد داشت و این امر مهم یقیناً زیربنای جامعه‌ای توسعه مدار و رشد یافته تلقی می‌گردد.

بی شک نقش و تاثیر قلم و تلاش دلسوزانه خبرنگاران برای آگاهی بخشی عمومی موجبات تعالی استان خواهد بود، چرا که خبرنگاران و رسانه‌های خبری ابزار ارتباط مردم با مسئولین هستند و تعامل با رسانه‌ها می‌تواند زمینه رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و همچنین بستر ساز پیشبرد توسعه استان باشد.

اینجانب ۱۷ مردادماه روزخبرنگار، روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته و برای همه مجاهدان این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم توفیق دارم.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.