آغاز به کار باشگاه مجازی خبرنگاران استان مرکزی

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار" باشگاه مجازی خبرنگاران استان مرکزی" رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در مراسمی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار" باشگاه مجازی خبرنگاران استان مرکزی" رسما آغاز به کار کرد و فعالیت باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی با گستره ۴ شبکه اجتماعی آغاز شد.

باشگاه مجازی خبرنگاران جوان استان مرکزی از حدود ۳ ماه پیش با یک شبکه اجتماعی آغاز به کار کرد و به تدریج فعالیتش به ۴ شبکه افزایش یافت، این کانال‌ها و پیج‌ها از زمان شروع به کار به صورت آزمایشی فعالیت کردند و ایرادات برطرف شد.

پیش از این فعالیت فضای مجازی باشگاه خبرنگاران استان مرکزی به سایت خلاصه می‌شد و این ۴ کانال و پیج باشگاه فعالیتشان را به صورت رسمی آغاز کردند.

اولین حضور باشگاه استان مرکزی در شبکه‌های اجتماعی از ۲۵ اردیبهشت ماه امسال از تلگرام آغاز شد، سپس در ۲۲ تیرماه کانال شبکه اجتماعی سروش راه اندازی شد بعد از آن فعالیت در ایتا از ۲۴ تیرماه شرع شد و سپس پیج اینستاگرام باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی از ۲۶ تیرماه راه اندازی شد و در این مدت بیش از هزار پست و مطلب بارگذاری شد.

علاقمندان می‌توانند اخبار و شگفتی‌ها را علاوه بر سایت باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی از طریق ۴ شبکه اجتماعی با آدرس markazi_yjc@ به نشانی‌های زیر هم دنبال کنند:

تلگرام: https://t.me/markazi_yjc

اینستاگرام: Instagram.com/markazi_yjc

سروش: Sapp.ir/markazi_yjc

ایتا: Eitaa.com/markazi_yjc


محمد جواد بهلول بندی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان مرکزی گفت: این کار آغاز یک تحول و پوست اندازی است و فعالیت با نیرو و امکانات محدود در رسانه‌های استانی یک مجاهده رسانه‌ای و در راستای عمل به منویات رهبری در زمینه حضور مجاهدانه در فضای مجازی است.

بهلول بندی ضمن قدردانی از همراهی مدیرکل، قائم مقام، معاون خبر و دیگر مسئولان صداو سیمای استان مرکزی در راستای حضور درشبکه‌های اجتماعی گفت: از مسئولان ستادی باشگاه خبرنگاران جوان از جمله آقایان هنرمند رئیس باشگاه خبرنگاران جوان و حاجی نژاد مدیر امور استان ها‌ی باشگاه خبرنگاران جوان هم قدردانی می‌کنم.

او با اشاره به اینکه همه مردم هم می‌توانند شهروند خبرنگار ما باشند اضافه کرد: شهروندان می‌توانند پلاتو موبایلی، تصاویر، اخبار و حوادث را برای ادمین کانال باشگاه بفرستند تا با عنوان #شهروند_خبرنگار منتشر شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.