نایب رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اصفهان:

هرگونه فعالیت موتورسواری خارج از پیست نقش‌جهان قانونی نیست

نایب رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اصفهان گفت: از سال ۹۵ مجوز موتورسواری بانوان در پیست‌های محدود ابلاغ شد و آموزش موتورسواری فقط در پیست نقش جهان بلامانع است.

زهرا پیکان پور نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: از سال ۹۵ که مجوز موتور سواری بانوان در پیست‌های محدود از طرف اداره کل ورزش و جوانان ابلاغ شد ما فعالیت خود را شروع کردیم که تا کنون ادامه دارد.

او ادامه داد: از سال ۹۶ مسابقات کراس شروع شد و اصفهان در همه رده‌ها نماینده داشت، سال ۹۸ قهرمان سال بانوان از اصفهان بود و در بخش تیمی اصفهان به مقام سوم رسید.

نایب رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اصفهان تصریح کرد: از سال ۹۹ به خاطر شیوع بیماری کرونا مسابقات تعطیل شد و اکنون شرایط برای کراس‌سواران بسیار خوب است و تمرینات به صورت حرفه‌ای ادامه دارد.

پیکان پور گفت: از سال گذشته فعالیت را در بخش موتور ریس شروع کردیم و برای مسابقه آمادگی کامل داریم و در این چند ماه برای موتور‌های مینی جیپ برنامه ریزی کرده‌ایم.

او گفت: آموزش موتور سواری در پیست نقش‌جهان و زیر نظر هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی انجام می‌شود. هرگونه فعالیت به جز این مکان فاقد مجوز از هیات است و وجه قانونی و ورزشی ندارد.

نایب رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اصفهان در پایان گفت: فهیمه نعمت الهی بانوی کراس سوار که قهرمان سال بود برای اولین بار با همکاری‌های لازم برای مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.