هوشمندسازی راهی برای مبارزه با سرقت تجهیزات مخابرات

مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: در راستای پیشگیری از تجهیزات مخابراتی راهکارهای خوبی ارائه شده که قابلیت اجرایی دارد و می تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش این سرقت ها داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین در جلسه کمیته سرقت که با هدف و چاره اندیشی و جلوگیری از سرقت‌های مکرر تجهیزات مخابراتی صورت گرفت، گفت: سرقت تجهیزات مخابراتی علاوه بر ضرر‌های زیاد به شبکه مخابراتی باعث قطع ارتباط شهروندان، لطمات زیادی به امنیت ارتباطی مردم وارد می‌سازد.

نصرآبادی افزود: به همین منظور تعاملات خوبی با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی صورت گرفته تا با این معضل به صورت جدی برخورد گردد.

مدیر مخابرات منطقه قزوین افزود: برای مقابله با سرقت‌ها باید برنامه هوشمند سازی تجهیزات مخابراتی را در دستور کار قرار داده و از منظر دیگر باید علاوه بر اطلاع رسانی به مردم از ظرفیت شهروندان برای مقابله و اطلاع دادن از سرقت‌ها استفاده کنیم.

نصرآبادی افزود: مردم باید در صورت رویت سارقین مراتب را به مخابرات منطقه به شماره تلفن ۳۳۶۵۳۰۰۴و یا نیروی انتظامی اطلاع دهند چرا که هر گونه سرقت تجهیزات مخابراتی در نهایت باعث اختلال در ارتباطات مخابراتی و نارضایتی آن‌ها خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه قزوین در ادامه گفت: در این جلسه به اولویت بندی تجهیزات مخابراتی، ایجاد حفاظت فیزیکی، جایگزینی تجهیزات، تغییر اجرای مسیر کابل‌های هوایی به خاکی و اطلاع رسانی به مردم تاکید و قرار شد اقدامات عملی در این زمینه به انجام برسد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.