سرقت تأسیسات مخابراتی، مهمترین چالش شرکت مخابرات استان قزوین

مدیر مخابرات منطقه قزوین، سرقت تأسیسات مخابراتی و به دنبال آن قطع ارتباطات مردمی را از مهمترین چالش‌های این شرکت در قزوین دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علیرضا نصرآبادی مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: متاسفانه سرقت تاسیسات مخابراتی امروزه از دغدغه‌های مهم مدیران و کارکنان مخابرات استان بوده تا جایی که در برخی مناطق به یک رویه پرتکرار و آزار دهنده تبدیل شده و شهروندان را نیز با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

نصرآبادی افزود: افزایش میزان سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی باعث قطع ارتباط و نارضایتی اهالی مناطق مختلف شهر‌های استان قزوین شده که این مساله علاوه بر قطع تلفن، ارتباطات اینترنتی را نیز به دنبال داشته است.

او اضافه کرد: در شرایط کنونی و به خاطر شیوع ویروس کرونا که نیاز مردم به تلفن و اینترنت را بیش از گذشته کرده و بسیاری از اقشار از جمله دانش آموزان و دانشجویان نیز آموزش‌های خود را در بستر فضای مجازی فرا می‌گیرند، این مساله به یک معضل اساسی و جدی برای شهروندان تبدیل شده است.

نصرآبادی با بیان اینکه همکاران شرکت مخابرات قزوین در صورت بروز چنین حوادثی بلافاصله موضوع را پیگیری و نسبت به رفع قطع ارتباط تلفن اقدام می‌کنند، افزود: گرچه میزان سرقت تجهیزات و کابل‌های تلفن زیاد است، اما همکاران با دقت و سرعت عمل زیاد نسبت به ترمیم، نصب و برقراری ارتباط تلفن‌های ثابت اقدام می‌کنند، اما هیچ کدام از اقدامات ما از وظیفه همگانی که ما نسبت به این تجهیزات که جزو بیت المال نیز هستند، کم نمی‌کند.

مدیر مخابرات منطقه قزوین از تمامی شهروندان استان خواست تا با حس مسئولیت پذیری، در صورت مشاهده سرقت تجهیزات مخابراتی مراتب را به پلیس ۱۱۰ و یا حراست مخابرات منطقه قزوین اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار